Aviseringar
Rensa alla

Pratar mycket i sömnen, normalt?


Ämnesstartare

På senaste tiden har jag pratat JÄTTEMYCKET i sömnen, självklart minns jag ingenting efteråt men min pojkvän som jag bor i hop med har fått återberätta.

För ungefär en månad sedan så hade jag somnat på soffan (som vanligt) och "vaknade till" efter ett tag. Då ropar jag på Emil (sambo) och ber honom att "Hämta fikat som småungarna har gjort" jag blir jätteirriterad och sur när han inte förstår vad jag menar när jag säger att han ska ge mig fikat som kaninungarna har bakat! Världens mest logiska sak enligt mig just då.

En annan gång så hade jag somnat i sängen och när Emil kommer in i rummet så fnittrar jag och säger att jag har en kaninunge under täcket, Emil blir tvungen att söka igenom kaninboet och hittar då alla kaninungar där de ska vara. Jag hade alltså ingen unge under täcket.

Några dagar efter det så hade jag somnat på sängen igen, men då ber jag honom att "hämta lasset!" när Emil frågar vilket lass jag menar så utbrister jag "Meeeen, det man kör textilierna på!" och blir jätteirriterad när han påstår att jag talar i nattmössan igen.

För några dagar sedan så hade jag somnat på soffan igen, och när jag vaknade så frågade Emil vad farmor hade sagt när hon ringde. Men jag hade inget minne av vad hon hade sagt, hade ingen aning om att hon hade ringt ö.h.t., tydligen så hade vi pratat i nästan 30 minuter! Så jag fick ringa till farmor och förklara att jag hade pratat i sömnen när hon ringde och fråga vad hon hade sagt. Tydligen hade jag varit jättekonstig och inte verkat förstå vad hon pratade om.

Är detta normalt? Vad är det för fel på mig? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera

haha! du kanske sover för lite? det brukar ju ge upphov till alla möjliga sorters konstigheter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[crazy]

Inte kul. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Diederik:

haha! du kanske sover för lite? det brukar ju ge upphov till alla möjliga sorters konstigheter!

Jag sover ungefär hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Inte kul. [sad]

Jag har hört om folk som mördar i sömnen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag har hört om folk som mördar i sömnen [blush]

Börjar nästan tro att jag är schizofren. [cry] Har anlag för sådant trams. [sad]

spaceFlea:

[bigsmile]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har anlag för sådant trams. [sad]

Schizo vid typ 17 års ålder? [blush] Eller vet ej det kanske händer [crazy] Men många pratar i sömnen utan att va galna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Schizo vid typ 17 års ålder?

Tror inte det. [rolleyes] Känner mig relativt normal när jag är vaken.

Tickstart:

Men många pratar i sömnen utan att va galna!

Så mycket? [sad] Fick tid hos läkaren kl 15:00 i alla fall, efter som att jag har haft problem med ryckningar i ögat för ett tag sedan också. AHhaha. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa dey kan man inte avla på [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Resultat:

aa dey kan man inte avla på [crazy]

Ska inte, har trasiga leder, vill ej föra det vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Fick tid hos läkaren kl 15:00 i alla fall, efter som att jag har haft problem med ryckningar i ögat för ett tag sedan också. AHhaha. [blush]

Men va [blush] Kul du är 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ska inte, har trasiga leder, vill ej föra det vidare.

mm jag är korkad, vill ej föra det vidare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men va [blush] Kul du är 🙂

Är trasig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök hjälp kvinna [cry]


   
SvaraCitera