Aviseringar
Rensa alla

Preliminär intagning


Ämnesstartare

Idag är ju dagen då alla Stockholms niondeklassare fick veta var de kom in preliminärt (och inte, för de mindre tursamma).
Själv sökte jag Kungsholmens gymnasium sam-sam i första hand, och kom in (åtminstone preliminärt...)! Vad sökte ni? Kom ni in? [bigsmile]


   
Citera

[smile]

untitled.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, kul [bigsmile] Men är det ingen mer som sökt till gymnasiet här?


   
SvaraCitera

Finns en del, men det finns också en massa trådar som handlar om gymnasievalet från början så tror inte det blir så många svar i en sån här tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eighty:

Men är det ingen mer som sökt till gymnasiet här?

Jag kommer in med väldigt mycket högre poäng om man ska gå efter den preliminära intagningen. Kul. Medianen var 145 poäng - jag kommer nog hamna med väldigt studieinriktade människor. Lovely [n].
Äsch, man ska inte ta ut någonting i förskott [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Medianen var 145 poäng

Åh, kul [wink] Helst vill man ju ligga ungefär på medianen, eller lite över. Jag låg tio poäng under [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Medianen var 145 poäng

Pja. Det är lätt att få bra betyg om den övriga klassen är kass. Alltid något. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CoyS:

Bifogade bilder

Visste inte ens att det finns journalistlinje. Skulle fan sökt det istället, så jävla roligt det hade varit. [smile]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Visste inte ens att det finns journalistlinje. Skulle fan sökt det istället, så jävla roligt det hade varit. [smile]

Finns inte överallt, men det är väl inte försent för ett omval?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera