Aviseringar
Rensa alla

premier league är överskattad


Ämnesstartare

jepp. är så himla sant, fattar inte varför folk påstår annat. förra året rök både city och united i gruppen och iår ryker city och chelsea. det är liksom ligamästarna som ryker, hur ofta ser man real, bayern eller barca ryka? sen att chelsea vann CL säger inget för det var ren turo hc slump, borde inte hänt

så ut med city!!!!!!!!!! och chelsea! äckliga bajslag

real kommer köra över dem så jävla hårt idag, kan inte vänta alltså.

men först ska man avnjuta malaga!

och 3 spanska lag är klara och ikväll blir det 4. säger allt


   
Citera
Ämnesstartare

Sen vann ju Chelsea med ett ganska oengelskt lag också, även om du har terry och några till. Hoppas också på Real ikväll.


   
SvaraCitera

Men...åååhh. Kommer lite senare med analys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men...åååhh. Kommer lite senare med analys.

Ja utgår från att den kommmer att bottna i hur Brage IK är vida överlägsna CL-lagen och enbart hålls ifrån Europaspel på grund av korruption och konspirationer på samtliga plan i samhället.


   
SvaraCitera

dazed:

Ja utgår från att den kommmer att bottna i hur Brage IK är vida överlägsna CL-lagen och enbart hålls ifrån Europaspel på grund av korruption och konspirationer på samtliga plan i samhället.

Så kul ska vi inte ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Så kul ska vi inte ha det.

Vågar du inte gå emot Bilderberg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlorade dutt favvolag eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju fotboll så det är väll inge konstigt


   
SvaraCitera

Chelsea bygger delvis nytt och City hamnade i en mardrömsgrupp så så illa är det väl inte. Men visst njuter jag när det går dåligt för just dessa två lag.

Att alla spanska lag går vidare är väl ingen större överraskning. Malaga har förvisso gått bättre än vad jag trodde men i övrigt så går det väl som väntat. Då tycker jag det är betydligt större att samtliga tyska lag spelar för gruppsegrar. Fortsätter det så här ett par år till är det snart de som har fyra direktplatser till CL istället för england.

Det vore ju fantastiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Sen vann ju Chelsea med ett ganska oengelskt lag också, även om du har terry och några till. Hoppas också på Real ikväll.

precis. stjärnorna i england är inte engelsmän. det använder jag också ofta som argument

Nintendos BFF:

förlorade dutt favvolag eller?

haha nej, de spelar sen 20:45 och de förlorar inte [bigsmile]

El Guaje:

Chelsea bygger delvis nytt och City hamnade i en mardrömsgrupp så så illa är det väl inte. Men visst njuter jag när det går dåligt för just dessa två lag.

Att alla spanska lag går vidare är väl ingen större överraskning. Malaga har förvisso gått bättre än vad jag trodde men i övrigt så går det väl som väntat. Då tycker jag det är betydligt större att samtliga tyska lag spelar för gruppsegrar. Fortsätter det så här ett par år till är det snart de som har fyra direktplatser till CL istället för england.

Det vore ju fantastiskt!

att åka ut är ändå pinsamt. chelsea och city köper för miljarder. finns ingen ursäkt att åka ut.

england har väl inte fyra direktplaster. fyran kvalr väl också fast iår var ju chelsea ergerande CL mästare så de fick en gratisplats. hade bayern vunnit tror jag spurs hade kvalat

Xisco:

[crazy][crazy]

[party][bigcheers]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

att åka ut är ändå pinsamt. chelsea och city köper för miljarder. finns ingen ursäkt att åka ut.

Det säger jag väl ingenting om men att ligan är överskattad vet jag inte. Spanska ligan rankas redan högre och tyskland är på god väg förbi så pl hålls inte särskilt högt för tillfället.

patrick bateman:

england har väl inte fyra direktplaster. fyran kvalr väl också fast iår var ju chelsea ergerande CL mästare så de fick en gratisplats. hade bayern vunnit tror jag spurs hade kvalat

Nej det är riktigt tänkte fel. Ja tottenham hade fått kvala. Vilket är en jävla pissregel. Antingen ska mästarna ha en direktplats men inte på någon annat lag i samma ligas bekostnad eller så får de hela enkelt missa CL om de är så usla att de inte lyckas ta en plats genom ligaspelen. Tottenham blev ju rejält våldtagna tack vare det där. Men jaja! Fin kväll iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte en enda tjej har skrivit här [sad]


   
SvaraCitera

Jo nu! Det måste bero på att alla tjejer håller premier league väldigt högt och inte alls håller med om att den är överskattad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så måste det vara!


   
SvaraCitera