Aviseringar
Rensa alla

Premier League


Ämnesstartare

Så mina kära med-UM:are , det är snart dags för Premier League 2014/15. Med risk att jag börjar med mitt fotbolls nörderi , vilket lag hejar ni på? Jag hejar på Chelsea F.C och har alltid så vitt jag minns! Hur många Premier League-Titlar har erat lag plockat ? Dvs om de har. Förresten är jag den enda tjejen som ska kolla? Vanligtvis så kollar inga av mina feminina bekanta.


   
Citera

Håller på Man United, originellt nog. Går förmodligen bättre än förra säsongen av resultaten hittills att döma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett Man United fan! Då antar jag att du kommer kolla på Chelsea-Man United ?


   
SvaraCitera

hejar på wolverhampton som precis studsat tillbaka till the championship 🙂 men i PL har jag ett gott öga till chelsea


   
SvaraCitera

Liverpool! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:
hejar på wolverhampton som precis studsat tillbaka till the championship 🙂 men i PL har jag ett gott öga till chelsea

Space Kitty! Heja på Chelsea!!


   
SvaraCitera

Det är Serie A som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej ! Det är Premier League som "gäller". Om jag minns rätt så startar Serie A 30/8-14 , det är 14 dagar efter Premier League My friend!


   
SvaraCitera

Mrsbowie: Space Kitty! Heja på Chelsea!!

heja på wolves! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska om du hejar på Chelsea!

space kitty:

heja på wolves! 


   
SvaraCitera

Mrsbowie: Jag ska om du hejar på Chelsea!

visst, men inte nästa säsong!


   
SvaraCitera

Mrsbowie: Då antar jag att du kommer kolla på Chelsea-Man United ?

Självklart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:

visst, men inte nästa säsong!

Detsamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Självklart!

Bra där!


   
SvaraCitera

Svenskar som på allvar sitter och tokhåller på en klubb utomlands föraktar jag. Kravet för att på allvar få hålla på en klubb ska vara att man bott i den staden, har föräldrar som hejjat på samma klubb och blivit uppfostrad med att hålla på klubben. Allt annat är fejk. Posörer. 

Sitter själv och småhoppas på att antingen Liverpool eller Arsenal vinner. Gillar underdogs. Tycker om Gerrard och hans passion. Skulle verkligen unna honom en premier league vinst. Dessutom känns Liverpool som ett allmänt trevligt lag, många engelska spelare, homegrowns.

Arsenal känns också som en trevlig klubb. Inga rika ägare som köper upp spelare efter spelare. Man spenderar ungefär så mycket man kan göra av med. Tyvärr har man tappat många bra spelare under sin historia till andra klubbar. Tycker därför ganska synd om dem. Laget känns trevligt. Inga överdrivna divor eller spelare som sticker ut. Ett lag helt enkelt. Wenger känns trevlig också.

Summan av kardemumman: Folk som tokhejjar på engelska lag är fjantar. Typ säger "vi" när de pratar om klubben, spyr. Håller själv en extra tumme för Arsenal och Liverpool. Bryr mig annars inte särskilt mycket. Tycker dog det är väldigt kul att titta.


   
SvaraCitera