Aviseringar
Rensa alla

Present


Ämnesstartare

Hej, jag är en 15 årig tjej med en snart 19 årig kille. Jag har frågat oräkneligt många gånger vad han vill ha men har har alltid svarat samma sak, en kram av mig. Jag vet att det betyder att han är nöjd bara han får vara med mig, men jag vill verkligen köpa honom något.

Skulle vara sjukt glad om jag fick hjälp med några idéer, och kom ihåg, jag är bara 15 så kan inte köpa vad som helst 😛


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad kan du inte köpa? Receptfria läkemedel, folköl och cigg....

Köp en barnbok eftersom han gillar småtjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp nått relaterat till hans intressen


   
SvaraCitera

som ovanstående, ett ciggpack. gör hans favoritmat hemma hos dig, och gör lite romantiskt i sovrummet me tända ljus å grejjer Blink (de skulle vara mitt lätt första alternativ faktiskt :3)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biobiljetter skulle jag som kille bli jätteglad att få.

Rebattkort är väldigt uppskattat också.


   
SvaraCitera

Tja, det är samma sak varje gång någon fyller år eller till jul. Som någon nämnde tidigare så är något relaterat till hans intressen alltid uppskattat. Det behöver inte vara något märkvärdigt, en helkväll med dig skulle väl vem som helst bli glad av t.ex!
Annars, en snygg tröja eller liknande funkar alltid, då tänker han på dig när han har på sig den. En upplevelse är alltid kul, kan vara allt möjligt som biokväll, köpa pizza och ta med till något mysigt ställe, eller ta med honom på något han tycker är kul! 

Det hela beror på vad för sorts person han är, jag är själv en kille i hans ålder och skulle bli jätteglad för något utav det jag skrev.


   
SvaraCitera

Fixa en dejt typ. Asså köp hans favorit godis, dricka och en film så blir de bra.


   
SvaraCitera