Aviseringar
Rensa alla

Present till pojkvän


Ämnesstartare

Detta inlägg kanske verkar fett töntigt då folk har större problem en detta men jag behöver verkligen hjälp med vad jag ska köpa till min pojkvän när han fyller år. Han köpte för typ 600 kr eller mer till mig så det måste ligga runt det. Sen är kläder typ det han gillar mest, typ coola märken som supreme, the north face, adidas o.s.v vilket brukar va ganska svårt att få tag på samt dyrt (utom adidas och nike o sånt typ) sen är det as svårt att veta vad han tycker är snyggt. 
Så snälla har ni något tips? behöver hjälp!


   
Citera
time
 time

Blygatjejen: Han köpte för typ 600 kr eller mer till mig så det måste ligga runt det.

För det första: nej! Det måste det inte. Glad Det känns säkert så men du vill ju säkert hitta en present till honom som han gillar, inte bara en present för prisklassens skull, eller hur? 

Först hade jag nog frågat om det är något särskilt han gillar eller önskar sig. Jag hade nog också kikat på presentkort, t ex till någon klädaffär som säljer de märken du radade upp, eller kollat runt på någon av de stora presenttipssidorna som finns, där kan du till och med filtrera för att hitta en perfekt målgrupp. Men vill slå ett slag igen för att du inte måste köpa något lika dyrt. Alla har inte samma ekonomiska förutsättningar.


   
SvaraCitera
spket

Hade jag varit tillsammans med någon, hade jag inte "begärt" att få något för samma prissumma. Har du råd och vill lägga 600kr, gör det. men annars skit i det och lägg så mycket som du hittar någonting fint för. 

Jag skulle förmodligen blivit glad för något event av något slag. Alltså, bio (med mat) Go restaurang i närmsta stora stad, alltså sådana grejer. Då kan man ju ha det mysigt tillsammans också! 😀 


   
SvaraCitera

Köp en triss och en ros så blir han glad ska du se! Det hade jag blivit i alla fallBlink


   
SvaraCitera

Jag personligen ha jävligt billig smak, en tröja från biltema, ett bälte från bluewear och byxor från tradera, så jag skulle *personligen* bli gla så länge som jag hade en pojkvän/flickvän, men, nu prata vi ju om presenter, så jag tro jag skulle, gö så att, om han gilla bilar, ge han en tröja med en V8'a på, eller om han gilla nån speciell färg, så kan han få kanske en helröd tröja, eller så.
Om han ha prata om nån specifik grej länge, så kan man slå till på en sån, eller nåt i den stilen.
Säg så här då:
Växellådan ha rasa ihop, jamen vafan, varsgo! Du få en jävla växellåda i present!
Är ratten i bilen ful? Varsgo! Här få du allt en bakelitratt!


   
SvaraCitera

en fluga


   
SvaraCitera
Lokes

Räänkkutus

Saknar ränkis Ledsen


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Saknar ränkis Ledsen

Inte jag


   
SvaraCitera

Lokes:

Saknar ränkis Ledsen

jag md


   
SvaraCitera

youngvobb:
en fluga

bra förslag


   
SvaraCitera

youngvobb:

bra förslag

Mja, av alla husdjur man kan ha är dom nog sämst. Dom gör inte så mycket och sen dör dom


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Mjao, av alla husdjur…

?


   
SvaraCitera

youngvobb:

?

Ja, fast flugor är billiga. Nästintill gratis antar jag


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Ja, fast flugor är billiga. Nästintill gratis antar jag

som dig 


   
SvaraCitera

youngvobb:

som dig 

Ja mig måste man nästan betala för att bli av med


   
SvaraCitera