Aviseringar
Rensa alla

Present till pojkvän på alla hjärtans dag *HJälp


Ämnesstartare

Hej! 
I år ska jag och min pojkvän fira alla hjärtans dag tillsammans för första gången, vi har varit tillsammans i 1 månad nu och ska ut och äta den 14e. 

Vill även gärna ge en present, men vi har bara varit tillsammans i en månad, så kanske inte ge något överdrivet stort! Hade tänkt mig att ge en liten burk, med några av hans favoritgodisar samt små lappar med saker jag uppskattar med honom. Killar och tjejer, tycker ni detta låter som en helt okej idé? Är detta något ni skulle uppskatta att få? 


   
Citera

Det låter as bra! Det är liksom inget för stort men det är ändå jätte gulligt och fint! 


   
SvaraCitera

Det låter som en riktigt grym idé! Jag tycker du definitivt borde ge honom det 🙂


   
SvaraCitera

Det och en stor jävla dildo.


   
SvaraCitera

Progressivism stipulerar att tjejer ej bör köpa presenter till killar, bara tvärtom. Det är modernt (igen..).


   
SvaraCitera

Tickstart:
Progressivism stipulerar att tjejer ej bör köpa presenter till killar, bara tvärtom. Det är modernt (igen..).

Ah men vi gillar inte progressivism


   
SvaraCitera

Jag gillar fina papperskorgar och skrivbordsunderlägg, på tal om det kom jag på att syrran har mitt Gråter


   
SvaraCitera

Fick en tavla av mitt ex med massa bilder som vi hade gjort saker tillsammans på, den satt på väggen tills det tog slut, men alla minnen man har med sin älskade får en att bli mer kär, för då har man gjort nåt själv och inte bara köpt, för enkelt. eller ge rosor !


   
SvaraCitera

lurifax69: Fick en tavla av mitt ex med massa bilder som vi hade gjort saker tillsammans på

Detta hade jag gjort. Men 1 månad kanske är för kort tid för att få en massa minnen på Mycket glad


   
SvaraCitera