Aviseringar
Rensa alla

presentation om E-sport


Ämnesstartare

Hej alla nu är det så att jag måste göra en presentation om E-sport dock vet jag inget om E-sport så ifall någon kan hjälpa mig med att skriva lite saker om det skulle det vara underbart


   
Citera
Ämnesetiketter

Skåneärbäst:
Hej alla nu är det så att jag måste göra en presentation om E-sport dock vet jag inget om E-sport så ifall någon kan hjälpa mig med att skriva lite saker om det skulle det vara underbart

Öh tror du datorprogrammerare vet de? Skulle kunna fråga pappa för han "gör ju allting själv". Han börjar inte fråga vad jag ska me de till, han tänker bara på sin båt och bilar. Vi kommer va utan bil nån månad xD


   
SvaraCitera

Jag läste lite snabbt om det. Ååh yang yang älskar det säkert!!!! Love 020 Hjärta Hjärta 

Vi har tredje glasögon och när vi köpte vår homie fick vi nån maskin till där man kunde spela spel som 3d. Det är det jag vet.. Och yang yang tänker jag på Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Öh tror du datorprogrammerare vet de? Skulle kunna fråga pappa för han "gör ju allting själv". Han börjar inte fråga vad jag ska me de till, han tänker bara på sin båt och bilar. Vi kommer va utan bil nån månad xD

har ingen aning ifall Datorprogrammerare vet om det


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

har ingen aning ifall Datorprogrammerare vet om det

Nej programmerare har absolut noll att göra med så kallad e-sport. 


   
SvaraCitera

E-sport är i princip att man spelar om pengar och de bästa vinner helt enkelt pengarna, stora e-sport spel inkluderar bland annat WoW, LoL, CSGO och R6S.


   
SvaraCitera