Aviseringar
Rensa alla

Presenter man fått från av tidigare partners. Vad gör man av dem?


time
 time

Jag har gömt undan det mesta i ett av skåpen i flickrummet hemma hos mami och papi, men det är typ kramdjur och kvarglömda kläder. Jag har fått böcker också och de står nog i bokhyllan, och ett ex gav mig en stylus till paddan som jag använder som arbetsredskap men jag tänker inte direkt på hen när jag använder pennan. 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tror inte jag skulle kunna slänga eller elda upp något. Iofs, när en kille dumpade mig för en annan tjej så blev jag bästis med den tjejen och vi gjorde en instagramfilm när hon eldar upp ett fint födelsedagskort jag fick av honom hehe, men det ångrar jag nog idag. Alla saker påminner ju om något som har fört mig till var jag är idag även om hälften var miserabelt och skadligt.


   
SvaraCitera

019linnea: om 10 år

tss lugn, du kommer över det snabbare än så Rodnar


   
SvaraCitera

time: kramdjur

+_+ kallar du dem det? :3


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
skulle behålla om det är något jag använder. 

This 


   
SvaraCitera

Jag tänker att man kollar tillbaka på det med glädje, uppskattar det som varit 🙂

Tickstart:

tss lugn, du kommer över det snabbare än så 


   
SvaraCitera

019linnea:
Jag tänker att man kollar tillbaka på det med glädje, uppskattar det som varit 🙂

det kommer snabbare det med!


   
SvaraCitera
reben

slängt ca allt
fett synd faktiskt slängt smycken rakt av o så
lämnade tillbaka en del grejor med iof som kändes dumma o slänga


   
SvaraCitera

Är det bara ren momorabilia så känns det väl kanske inte så nödvändigt att spara om man inte fortfarande är goda vänner. Men jag tycker nog inte att det finns något "måste". 


   
SvaraCitera