Aviseringar
Rensa alla

Presentera dig!


Ämnesstartare

Min ålder:  16, 2003
Här bor jag: Skåne 
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Uh, går i högstadiet i 8:an?
Fyra ord som beskriver mig: snäll, glad, deppig, uh rolig kanske?
Detta gör jag helst på fritiden: rider eller sjunger.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
mina djur, kan inte välja en av dom.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: peppar
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: fight song, för den låten har fått mig kämpa.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: klarar mig utan det mesta, behöver bara mina djur och familj o vänner så är jag glad.
Min första kändiscrush: Calle moreus, lol.
Det äckligaste jag vet: blod hehe.
Mitt sämsta resminne: 2017, när det brann på vårt hotell i Mallorca.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: törnrosa.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi 😀
Min favoritårstid är: sommar.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: "Utan dina andertag" med Linus Svenning.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Uh, no idea....
Jag var som lyckligast när: jag var liten.
Mina framtidsdrömmar är: att bli artist.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: på dagarna sjunger jag eller tränar och på nätterna sover jag.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: kommer inte ihåg.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: För jag behövde berätta mina problem anonymt.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Imponerande att forumet och den här tråden finns kvar. Kommer ihåg lanseringen av chatten, allt drama när de största profilerna var osams, steroidapan som visade sig vara ett troll, marfus, ganon och när jag av en slump såg en medlem på bussen.

Herregud vad gammal jag har blivit.

edit: och innan captcha-tiden, wtf?!

mörknäs
dödsguden
farnheden
trrism
<3


   
SvaraCitera

Halloj

Bor i Stockholm men kommer ifrån Dalsland. 
Är 193 lång 
Jobbar på dagarna 
Några intressen är 
Anime, gaming, Drönare, hundar


   
SvaraCitera

Hej Forum och alla medlemmar!
Jag heter Alice och har fått äran att ta hand om ungdomar.se under de kommande 12 månaderna. Det är som vikarie för Lucella som är hela byggets verksamhetsansvariga. Antagligen kommer ni inte märka av någon direkt skillnad men vore ju rent oartigt av mig att inte presentera mig ordentligt!

Min ålder: 40
Här bor jag: Stockholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Ja, jag jobbar alltså med ungdomar.se
Fyra ord som beskriver mig: snabb, glad, äventyrlig, social

Detta gör jag helst på fritiden: åker med min gamla folka camper ihop med min unge
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min unge givetvis, sen min backupdisk med alla mina bilder
Om jag var en krydda så skulle jag vara: muskot tror jag...svår fråga!
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: hahaha hoppas det aldrig händer, men OM så skulle det nog vara Temporary forever", eftersom jag tror på att saker kommer och går och att saker inte behöver vara perfekta för att de ska gå att använda. 
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Desafinado, det är en gammal jazzlåt. Lyssna på den nån gång. Kan rekommendera inspelningen med Astrud Gilberto (ja hon stavar så)
Tre grejer jag inte klarar mig utan: min unge, kaffe, havet
Min första kändiscrush: minns jag knappt, men kanske Jonny Depp?
Det äckligaste jag vet: folk som är medvetet respektlösa mot människor, djur och natur
Mitt sämsta resminne: Sånt försöker jag nog glömma bort snabbt som fasen men tror det är en segling mellan Stockholm och Finland för 7 år sen. Det blev ruskigt dålig stämning mellan oss ombord och det fanns ju ingenstans att ta vägen...
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Modig
Astrid Lindgrens bästa saga är: Ronja Rövardotter
Min favoritårstid är: Sommaren
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: inte bestämt än så hoppas jag inte dör snart
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Jag har inte lärt känna de ordentligt än så får återkomma om detta
Jag var som lyckligast när: jag blir lyckligare för varje dag som går, men klart att när min unge första gången sa "Jag älskar dig mamma" så var det lite extra fint
Mina framtidsdrömmar är: att få fortsätta jobba med meningsfulla saker, att vara en del av en rörelse som stoppar den globala uppvärmningen och att mitt barn blir en lycklig människa.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Dagarna jobbar jag ju ofta, halva dagarna går iofs åt till att hänga med ungen och då brukar vi vara i olika skateparker. Nätterna spenderar jag antingen med att sova eller med att försöka sova 🙂

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag såg att det behövdes en vikarie för verksamhetsansvarig och nappade
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Jag får inte vara registrerad som vanlig medlem, jag är för gammal. Men jag får ju använda detta kontot, som Redaktionen. Om jag inte kunde logga in alls vore jag ju en rätt rutten verksamhetsansvarig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redaktionen: Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Jag har inte lärt känna de ordentligt än så får återkomma om detta

Jag fixar ett personligt brev med en fin bild på Johnny Depp till dig om du väljer mig som favorit bland moderatorerna Blink


   
SvaraCitera

Lav:

Jag fixar ett personligt brev med en fin bild på Johnny Depp till dig om du väljer mig som favorit bland moderatorerna Blink

Psst, den måste va ritad Rodnar


   
SvaraCitera
Gew
 Gew

Jag börjar känna mig gammal! xD


   
SvaraCitera

Min ålder: 16
Här bor jag: Jag bor i Stockholm ungefär.
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Jag går i skolan.
Fyra ord som beskriver mig: blyg, eftertänksam, dagdrömmare, missförstådd
Detta gör jag helst på fritiden: Antingen så är jag ute i vildmarken och kanske plockar några blommor, läser eller spenderar tid i stallet.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Min familj och min kanin
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Mynta
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Tatueringar är inget för mig!"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Jag skulle nog kula istället.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Min familj, mina vänner och min kanin.
Min första kändiscrush: Odjuret, haha!
Det äckligaste jag vet: Russin. Tyvärr har jag aldrig tyckt om dem.
Mitt sämsta resminne: När jag var med min familj i London och vi åkte vilse i tunnelbanan.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Askungen, men jag känner mig inte som en slav...
Astrid Lindgrens bästa saga är: Som liten älskade jag bröderna Lejonhjärta.
Min favoritårstid är: Sommaren, då allt är vid liv...
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Istället för en låt hade jag velat att någon framförde kulning!
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Jag vet inte riktigt vilka de är, tyvärr.
Jag var som lyckligast när: Några somrar sedan, när jag låg på en varm äng, läste en bok och hörde fågelkvittret...
Mina framtidsdrömmar är: Förbättra världen, även om det bara är genom små goda handlingar
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Jag går i skolan och när jag kommer hem pluggar jag en stund. Sedan gör jag något roligt, som att gå ut, måla något eller försöka lära mig att sy. 
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag sökte på google!
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Jag skulle vilja ha fler vänner, det är så svårt när jag annars är rätt blyg...

Oj, vad sent det plötsligt blev! Nu måste jag verkligen sova...


   
SvaraCitera

Här bor jag: Bor faktiskt på tre ställen så ah, det går ju bra :))))
Min ålder: 02:a!!! (fint symmetriskt årtal, dock lite avis på nollnollor)
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Desto längre jag går i skolan inser jag verkligen att jag är en sann naturare. Innan tänkte jag bara att jag var den linjen var det som var minst inte-för-mig.
Fyra ord som beskriver mig: Vad räknas som mig?
Detta gör jag helst på fritiden: Det är skillnad på vad jag gör och vad jag vill menmen. Netflix är en av mina bästa vänner annars är jag en person som försöker vara kreativ och/eller hitta på saker med friendos men VART FINNS TIDEN OCH FANTASIN FÖR DET VA
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Det beror på vilket hus, (jag tänker att huset är tomt på människor för att göra det lite intressantare). Men 1. katt, 2. teckningsalbum, 3. dator.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Kardemumma, kan göra vilket bröd som helst till en ljuvlig skapelse 😉
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: ''Förlåt'', men det kanske inte räknas som citat så kanske nej denna var svår ehm
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Power Ranger och sen springa iväg innan jag blir bedömd så att jag slipper vara med som fail i teve.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Inga människor-regeln är fortfarande aktiv, så dator (sad jag vet), katter (kanske inte räknas som grej), mina sinnen??? Denna frågan var jobbig men brukar vara bra på att göra det bästa av det jag har typ.
Min första kändiscrush: Har aldrig varit så intresserad av kändisar tbh
Det äckligaste jag vet: Folk som verkligen är fyrkanter
Mitt sämsta resminne: Riktigt dåliga resminnen brukar ofta bli ''det blir roligt sen''
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Elsa, Merida, Pumba och JAG HAR GLÖMT NAMNET
Astrid Lindgrens bästa saga är: Typ alla, Ronja Rövardotter är najs som fan
Min favoritårstid är: Sommaaar (trots stressen den ger mig)
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Vill inte ha en begravning så atteeeh
Jag var som lyckligast när: Man var liten typ, eller nu. Trots att jag vet att jag mått bättre så vill jag inte gå tillbaka i tiden liksom.
Mina framtidsdrömmar är: Rädda världen!!! Bli ekonomiskt oberoende!!! Eller bah bli lycklig och nöjd typ.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: De som känner mig vet (eller okej inte ens de, knappt jag själv vet vad jag gör om dagarna)
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Googlade på ett problem jag hade, har dock glömt vad det var.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Har läst här ett tag då och då och varje gång jag velat svara på en tråd så har det varit ''Ah juste då måste jag skapa ett konto, men palla ett konto för en kommentar'' men så har jag tänkt det en miljon gånger så nu blev det dags. Gillar att prata med människor (speciellt online)


   
SvaraCitera

Lav:

Jag fixar ett personligt brev med en fin bild på Johnny Depp till dig om du väljer mig som favorit bland moderatorerna 

Haha 🙂 Vilken bra grej! Men den måste vara tecknad, av dig 


   
SvaraCitera

Min ålder:
16
Här bor jag:
Förort till Stockholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex):
Ska börja Tekniklinjen inr. Teknikvetenskap till höst
Fyra ord som beskriver mig:

Mogen, Snäll, blyg, känslosam
Detta gör jag helst på fritiden:
Testar eller lär mig nya saker
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Om vi pratar om ett objekt så skulle jag nog välja mitt gossedjur vid namn Kossanmu som jag fick av min Moster i 1 års present :).
Om jag var en krydda så skulle jag vara:

Salt, passar bra till nästan allt men för mycket blir inte gott.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara:

"I've been for sometime, looking for someone. I need to know now, please tell me who I am."

- "Within" Daft Punk
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga:
"
Perfect" - Ed Sheeran
Tre grejer jag inte klarar mig utan:
Min dator, telefon och min mamma <3.
Min första kändiscrush:
Troligtvis någon skådespelare från en dålig SVT-B serie.
Det äckligaste jag vet:
Messmör (ussh)
Mitt sämsta resminne:
Åkte ålandsfärja i värsta vinterstormen, har alldrig mått så dåligt och varit så rädd.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med:
Döda inte mig när jag säger att jag inte har sätt på så mycket disney men om Wall-E räknas så tar jag honom.
Astrid Lindgrens bästa saga är:
Emil i Lönneberga
Min favoritårstid är:
Våren, inte för varmt inte för kallt
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning:
"Horizon" - Daft Punk
Jag var som lyckligast när:
Förra året när jag fick reda på att jag blivit vald för att komma med på en studieresa med 6 andra från min klass och parallellklass.
Mina framtidsdrömmar är:
Att resa världen och få uppleva så mycket som möjligt innan jag dör.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter:
Troligtvis på min dator eller på telefon
Såhär hittade jag till Ungdomar.se:
Genom google förslag på någon dum fråga jag hade.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se:
För att jag kände att det var dags att prata med nya personer.


   
SvaraCitera

Min ålder: 14
Här bor jag: En liten håla, vill inte säga namnet
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Går i skolan
Fyra ord som beskriver mig: En extremt rolig tjej (nej jag skojar, kommer inte på något)

Detta gör jag helst på fritiden: Tränar, kollar Netlix och är med vänner
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Nu antar jag att min familj tagit sig ut, isåfall min mobil
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Saffran kanske, dyr och svår 😉
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Don’t post your feelings
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: I keep on falling
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Min mobil, mat, vinter
Min första kändiscrush: Aldrig haft någon haha
Det äckligaste jag vet: Ormar
Mitt sämsta resminne: En resa till Danmark som jag inte ville med på
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Rapunzel
Astrid Lindgrens bästa saga är: Madicken
Min favoritårstid är: Vinter
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: idontwannabeyouanymore
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet inte vilka som finns haha
Jag var som lyckligast när: Jag var runt 5 eller runt 10 tror jag
Mina framtidsdrömmar är: Att kunna göra skillnad för människor
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Serier, musik, sociala medier

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Sökte efter svar och det kom upp som förslag
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Ville kunna svara och skapa egna trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck all


   
SvaraCitera

Min ålder: 15
Här bor jag: Sverige
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Sommarlov
Fyra ord som beskriver mig: Snäll men kanske lite påträngande ibland, och söt xD

Detta gör jag helst på fritiden: Kör moppe
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min gitarr
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Kan inget om mat
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Yamaha
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Kan inte sjunga
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Syre, Vatten, Mat
Min första kändiscrush: Connor Ball
Det äckligaste jag vet: Sperma i håret
Mitt sämsta resminne: Har inget dåligt resminne 😉
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Timon
Astrid Lindgrens bästa saga är: Emil
Min favoritårstid är: Höst
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Amazing Grace
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Idk, har inte träffat nån än
Jag var som lyckligast när: Vet inte
Mina framtidsdrömmar är: Har inga
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: På nätterna försöker jag sova åtminstone

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Google
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Idk xD


   
SvaraCitera
Hanne

Min ålder: 17
Här bor jag: Katrineholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Pluggar samhällsprogrammet
Fyra ord som beskriver mig: Ensam, uppgiven, tom, tyst

Detta gör jag helst på fritiden: Lyssnar på musik, läser böcker, försöker undvika folk
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Mej själv
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Salmiak
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Nej
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Gillar inte musik med text
Tre grejer jag inte klarar mig utan:
Syre, näring, vatten
Min första kändiscrush: Haha aldrig haft nån sån
Det äckligaste jag vet: Män
Mitt sämsta resminne: Dom flesta
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Nasse
Astrid Lindgrens bästa saga är: Mio min Mio
Min favoritårstid är: Hösten
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Vill inte ha nå begravning, pinsamt att va the centre of attention ju
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Inte insatt
Jag var som lyckligast när: Minns inte
Mina framtidsdrömmar är: Jag har ingen framtid
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Försöker härda ut

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag googlade en fråga och kom hit
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Tja, hade inget bättre för mej


   
SvaraCitera