Forumet - Presentera dig!

Presentera dig!

217455 38 1343
Kyle, 2020 Edition Party
Min ålder:
16, snart 17
Här bor jag: Öland
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Gymnasiet, Estet Media. Spelar fotboll som goalie samt spelar jag på min dator! :)
Fyra ord som beskriver mig: Omtänksam, Avslappnad, Trög, Allmänt-Smart (JAG VET JAG SKREV TRÖG MEN ÄR ALLMÄNT SMART ÄNDÅ GARFAN)
Detta gör jag helst på fritiden: Sitta vid datorn o tråka typ.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Familjen antar jag? 
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Curry, det är fan gottis
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: 
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: "Juicy" av Biggie Smalls eller typ "On the Square" av Mac DeMarco.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Musik, Mobilen samt eeehh.. jaa fim.
Min första kändiscrush: Zendaya, när hon var på Shake It Up.. :o
Det äckligaste jag vet: Lakrits asså, usch
Mitt sämsta resminne:
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Långben, är rätt så dum av mig men har ändå mina stunder där nöten där uppe fungerar.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Emil i Lönnerberga är ju inte fel asså.
Min favoritårstid är: Sommaren helt klart, men inte när det är för jävla varmt, så typ våren precis innan sommaren kommer? 
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: "What a wonderful world" av Louis Armstrong
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Time för hon tog bort massa trådar som var lite.. ja. 
Jag var som lyckligast när: Jag gick på högstadiet tror jag, men jag vet inte riktigt. 
Mina framtidsdrömmar är: Leva ett lyckligt och gott liv med någon jag älskar, hur vi än har det ekonomiskt spelar inte så stor roll, så länge jag har den jag älskar och ett leende på läpparna.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Först skola, sen hem, sitta vid datorn o snapa sen kanske träning om det är en tis, tor. 
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Sökte la upp något problem eller så, sen kom jag hit och nu är vi här än idag! 
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Kunna skriva inlägg och vara med i denna lilla trevliga communityt :)

Ber om ursäkt framtida Kyle om jag nu skrev något pinsamt av något slag. Glatt skålande
Min ålder: 15
Här bor jag: Östergötland
Sysselsättning: Skola
Fyra ord som beskriver mig: Galen/nyfiken/snäll/påhittig
Detta gör jag helst på fritiden:Läser,lyssnar på mina lp-skivor/lyssnar på böcker/var med kompisar.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Självklart skulle jag rädda mina lp-skivor :s
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Chili
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: everybody's heart is broken now
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Skulle aldrig ställa upp på vara med i idol tyvärr :s
Tre grejer jag inte klarar mig utan:Min familj /Lp-skivor och Niki and The Dove.
Min första kändiscrush: Tyvärr ingen :s
Det äckligaste jag vet:Folk trycker andra och talar om för andra vad andra ska gilla och inte gilla.
Mitt sämsta resminne:Inget
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: pocahontas
Astrid Lindgrens bästa saga är: Bröderna Lejonhjärta
Min favoritårstid är:Sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Niki and The Dove - Brand new
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: ?
Jag var som lyckligast när:Är med Familj/vänner
Mina framtidsdrömmar är: Flytta och jobba australien.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Well, Vänner/böcker/Lp-skivor ^^ behöver jag säga mer?
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag sökte på nätet efter ungdomsforum.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se:Olika anledningar