Aviseringar
Rensa alla

Presentkort hjälp panik


Ämnesstartare

Fick 2 presentkort på veromodq och bikbok. Men vill inte ha de. Och man kan inte lämna tillbaka och få pengarna tillbaka har jag hört. Finns det någon som har lyckats gjort det eller kommit på en riktig bra bortförklaring ? Snälla var iallafall 500 på både( är 15 år)


   
Citera
Ämnesstartare

gå in där och fråga någon som ska handla om den vill köpa presentkortet för 400 elr nåt


   
SvaraCitera

hur förväntar du dig att du ska övertala dem ( är 18 år)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sälj till dina föräldrar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan jag hatar presentkort! "Istället för att ge dig pengar så att du kan handla vart du vill så får du ett presentkort så att du bara kan handla i en viss affär". Varför är det så svårt för vissa att bara ge pengar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp julklappar åt andra för presentkorten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:
Fan jag hatar presentkort! "Istället för att ge dig pengar så att du kan handla vart du vill så får du ett presentkort så att du bara kan handla i en viss affär". Varför är det så svårt för vissa att bara ge pengar? 

Jag tycker om presentkort och kan till viss del förstå varför folk - speciellt föräldrar till tonåringar - hellre ger bort presentkort än pengar då de då vet med säkerhet att pengarna kommer läggas på något fint och inte slösas bort på till exempel fika, alkohol eller sådana saker. Förstår dock att det kan vara jobbigt att mottaga ett presentkort så man är bunden till en specifik butik när man kanske hellre velat köpa något i en annan butik.


   
SvaraCitera

absentthinking:

Jag tycker om presentkort och kan till viss del förstå varför folk - speciellt föräldrar till tonåringar - hellre ger bort presentkort än pengar då de då vet med säkerhet att pengarna kommer läggas på något fint och inte slösas bort på till exempel fika, alkohol eller sådana saker. Förstår dock att det kan vara jobbigt att mottaga ett presentkort så man är bunden till en specifik butik när man kanske hellre velat köpa något i en annan butik.

håller med dig 🙂 en lösning kan va typ nordstankort, med det kan man handla i alla butiker i nordstan förutom systemet tror jag, skit nice att få det och perfekt att ge Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
gå in där och fråga någon som ska handla om den vill köpa presentkortet för 400 elr nåt

En främmande ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
sälj till dina föräldrar 

Fick av de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:
Fan jag hatar presentkort! "Istället för att ge dig pengar så att du kan handla vart du vill så får du ett presentkort så att du bara kan handla i en viss affär". Varför är det så svårt för vissa att bara ge pengar? 

Exakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erikalindqvist:

Fick av de

hahah jobbigt men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erikalindqvist:

En främmande ?

aa, eller nån du känner om den vill köpa :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

hahah jobbigt men ändå

Hahaha aa!


   
SvaraCitera