Aviseringar
Rensa alla

Presenttips?!


Ämnesstartare

Min bästavän fyller 17 år nu på fredag och jag skulle behöva lite tips på vad jag kan ge henne! jag skulle vilja ge henne något personligt [bigsmile]


   
Citera

beer pon g


   
SvaraCitera

hon verkar gilla the beatles så rekomenderar en beatles vinylskiva finns en bra butik vid hornstull där man kan köpa de flesta av deras album som begagnat vinyl för ett litet antal hundralappar! lycka till [y]


   
SvaraCitera

Upplevelsepresenter brukar vara de bästa.
Eller något personligt [shake]


   
SvaraCitera
time
 time

elinjohansson:

jag skulle vilja ge henne något personligt

Svara bara på frågan hur vi ska kunna veta vad en personlig present skulle kunna vara när vi inte har den blekaste aning om vem din vän är eller vad hon tycker om.

Bara undrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Svara bara på frågan hur vi ska kunna veta vad en personlig present skulle kunna vara när vi inte har den blekaste aning om vem din vän är eller vad hon tycker om.

Bara undrar.

haha å alltid lika kul när folk kommer med dryga kommentarer. tänkte mer att man kunde få lite tips så att man får igång sitt egna tänkande. kanske någon som har gjort något jättekul för sin vän som fyllt år, kan vara inspirerande u know [y]


   
SvaraCitera
time
 time

elinjohansson:

haha å alltid lika kul när folk kommer med dryga kommentarer.

Dum fråga får dumt svar. Du kan ju istället för att klaga på att jag är dryg berätta lite om din vän och vad hon tycker om att göra. Annars lär ju nästföljande sidor i denna tråd handla om "NEJ VILKET JÄVLA FÖRSLAG HON HATAR HÄSTAR ÄRRU DUUUUM ELLER????".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Dum fråga får dumt svar. Du kan ju istället för att klaga på att jag är dryg berätta lite om din vän och vad hon tycker om att göra. Annars lär ju nästföljande sidor i denna tråd handla om "NEJ VILKET JÄVLA FÖRSLAG HON HATAR HÄSTAR ÄRRU DUUUUM ELLER????".

haha absolut! hon tycker om att gå på bio .. tänkte då kanske göra ett eget presentkort där jag bjuder henne på bio och middag en kväll, låter det som en bra idé?
hon tycker om mycket. sjunga, shoppa, musik, film .. ja allt möjligt [smile]


   
SvaraCitera

Gör ett eget presentkort där det står att du ska följa henne och shoppa sen middag(laga någon mat tillsammans bara ni två) lyssna på musik medan och sen mysig filmkväll 🙂 


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
Gör ett eget presentkort där det står att du ska följa henne och shoppa sen middag(laga någon mat tillsammans bara ni två) lyssna på musik medan och sen mysig filmkväll 🙂 

Jag hoppas att hon har bestämt sig för något att köpa. De va ju 3 år sedan tråden skapades Galen


   
SvaraCitera

Haha, ojdå. Glömde kolla det 🙂 Kanske hjälper någon annan...


   
SvaraCitera

hahahahaha 

och jag som skrev värsta feta födelsedagsidén och allt utifrån den lilla beskrivningen utav vännen. :'(  


   
SvaraCitera
b1son

ge henne 3 nr av vego
http://vegomagasinet.se


   
SvaraCitera