Aviseringar
Rensa alla

Prickar... [Bild]


Ämnesstartare

Hej, jag undrar vad jag har på mitt ollon, det är som prickar runt ollon kanten också har jag 2 st vid strängen på baksidan av ollonet jag hitta en bild på google som ser hyfsat så lik ut:
Image

Har dock haft det rätt så länge och jag tror prickarna runt ollonet är Pearly Penile Papules mejn vet ej, och isåfall är det farligt eller något sont? Tacksamm för svar.


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skadatkön:

Bilden funkade inte så här är länk: http://foros.emagister.com/imagenes_foros/1/2/7/8/7/151617800px-Pearly-penile-pa...


Not Found

The requested URL /imagenes_foros/1/2/7/8/7/151617800px-Pearly-penile-papule​s-glans.jpg was not found on this server.


   
SvaraCitera

skadatkön:

Bilden funkade inte så här är länk: http://foros.emagister.com/imagenes_foros/1/2/7/8/7/151617800px-Pearly-penile-pa...

You fail


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

skadatkön:

Har dock haft det rätt så länge och jag tror prickarna runt ollonet är Pearly Penile Papules mejn vet ej, och isåfall är det farligt eller något sont? Tacksamm för svar.

Det är inte farligt och det är extremt vanligt, ungefär 50% av alla män har dem somliga mer än andra. Det går att ta bort men jag tror att det gör ganska ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Det är inte farligt och det är extremt vanligt, ungefär 50% av alla män har dem somliga mer än andra. Det går att ta bort men jag tror att det gör ganska ont

Okej, är det samma sak med prickarna vid ollon strängen?


   
SvaraCitera

skadatkön:

Okej, är det samma sak med prickarna vid ollon strängen?

Yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Också kan det ibland ibland ibland 2/10 göra lite lite ont när jag kissar, varför?(oskuld)


   
SvaraCitera
Hando

skadatkön:

ibland ibland ibland


   
SvaraCitera

Min kuk äger i jämförelse.

[bigcheers][bigcheers][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skadatkön:

Hej, jag undrar vad jag har på mitt ollon, det är som prickar runt ollon kanten

det där e nog inte något farligt. eller det är det inte. träffat jättte många killar med det där 😛 och läste i KP tidningen när jag var yngre att sånt där var normalt. sen e det rätt skönt att suga på tkr jag! så var stolt över det!
Go det manliga könsorganet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är orolig finns det ett ställe som heter ungdomsmottagningen dit man går för råd och tips.

Går även bra att uppsöka din vanliga husläkare.


   
SvaraCitera

Tja! Har dessa prickar jag med, runt ollonet ungefär. Också ner på pungsäcken och faktiskt det mesta av snoppen. Är detta farligt eller vad ska jag göra? Jag är oskuld och har trott att detta är herpes hela tiden, men ändå förstått att det inte kan vara det så jag är väldigt lättad om det är nåt helt ofarligt.

En bild på hur det ser ut, alltså på större delen av snoppen och det är skitmycket på pungsäcken:

tack ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minkn:

En bild på hur det ser ut, alltså på större delen av snoppen och det är skitmycket på pungsäcken:

Det är ingen fara såvitt jag vet, det är vanligt med sånt.


   
SvaraCitera