Aviseringar
Rensa alla

Primolut- nor


Ämnesstartare

heeeeej<3
när vi ska resa bort jag och min familj :pp SÅ tror jag att jag kommer ha mens så jag har lixom köpt ( pappa betalade) tabletter mot menzz :PP<33

om jag äter dom kommer jag fortfarande vara lixom så som jag e innan jag får mens? ;P<33 eller va finns det lixom för biverkningar om någon har teeeztat 😛 hihihi

hihiih puss tabletterna heter primolut nor :PPPPPPPPPP hjhihiih<33 nästan som lutfisk XDDD<33


   
Citera
Ämnesstartare

Du blir lesbisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIDS


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

:pp

m3lis:

:PP<33

m3lis:

teeeztat 😛 hihihi

m3lis:

hihiih

m3lis:

:PPPPPPPPPP hjhihiih<33

m3lis:

XDDD<33

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men prata med ungdomsmottagningen, lilla du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men prata med ungdomsmottagningen, lilla du.

Mm, fast var på vårdcentralen och hon som jag hade verkade stressad så glömde fråga


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

m3lis:

primolut nor

[confused]
Var köptes dessa? Var ett jävla liv i Norge förra hösten på grund av just dom tabletterna. I kombination med för höga östrogennivåer i blodet så kunde det på lång sikt orsaka kärlkramp, cirkulationsproblem i fötter och ben och i värsta fall leda till hjärtinfarkt. Fyra personer avled en kort tid efter intagandet av en dos (samtliga unga).

Hygglig farsa du har hörrudu. Om du vill så kan jag ladda upp och länka en forskningsrapport som pdf som publicerades i någon tysk medicintidsskrift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Om du vill så kan jag ladda upp och länka en forskningsrapport som pdf som publicerades i någon tysk medicintidsskrift.

GÖR SÅ PGA TROR DIG INTE


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

m3lis:

GÖR SÅ PGA TROR DIG INTE

Dö i förtid då. Ha så kul på dödsbädden. Du kan ju alltid trösta dig med att du slapp mensen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Dö i förtid då. Ha så kul på dödsbädden. Du kan ju alltid trösta dig med att du slapp mensen.

Du, det ska jag verkligen göra 😉 du ska veta att jag blev grymt rädd när jag började läsa texten innan min hjärna sa till mig att man inte ska tro på allt man läser på internet!!


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

m3lis:

du ska veta att jag blev grymt rädd när jag började läsa texten innan min hjärna sa till mig att man inte ska tro på allt man läser på internet!!

Var det den tyska tidsskriften som förstörde?
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Var det den tyska tidsskriften som förstörde?

Nja,. eller det var då jag förstod heelt! [bigsmile]


   
SvaraCitera