Aviseringar
Rensa alla

Privata "flikar".


Ämnesstartare

Jag tycker att man borde kunna göra alla sina flikar privata på olika nivåer. Blogg, fotoablum, filer, gästbok osv.
T.ex. om man bara vill visa sitt fotoalbum för vänner, endast medlemmar eller privat så borde man kunna göra det.

Vad sägs peepz?


   
Citera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag tycker att man borde kunna göra alla sina flikar privata på olika nivåer. Blogg, fotoablum, filer, gästbok osv.
T.ex. om man bara vill visa sitt fotoalbum för vänner, endast medlemmar eller privat så borde man kunna göra det.

jag tycker det låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du kan skicka din naked pics dirr till mig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag tycker du kan skicka din naked pics dirr till mig[blush]

[wink]


   
SvaraCitera

Ska kolla med walle imorgon om vi inte kan fixa detta på en gång [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om[love]


   
SvaraCitera

Vi kommer att göra lite småförändringar på sajten inom en snar framtid, då kommer även detta att ses över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander Danling:

Vi kommer att göra lite småförändringar på sajten inom en snar framtid, då kommer även detta att ses över.

Hur gick det då? :O


   
SvaraCitera

Jag gillar ideén! [love]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Hur gick det då? :O

Fotoalbum vet jag att man kan dölja för folk, på nåt sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Fotoalbum vet jag att man kan dölja för folk, på nåt sätt

ohYEA_:

om man bara vill visa sitt fotoalbum för vänner, endast medlemmar eller privat så borde man kunna göra det.

Tänkte jag mer. Vet ju att man kan ha det helt privat.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Vet ju att man kan ha det helt privat.

Så att bara du själv kan se det? Vad är då poängen, du kan du ju e-posta dem till dig själv lika gärna 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Så att bara du själv kan se det? Vad är då poängen, du kan du ju e-posta dem till dig själv lika gärna 😛

Va? Det är det som är min poäng.. Det enda man kan göra justnu är att antigen kan hela världen se albumet eller så är det BARA du som kan se det. Finns inget mellanting, som tex:

ohYEA_:

om man bara vill visa sitt fotoalbum för vänner, endast medlemmar eller privat så borde man kunna göra det.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Va? Det är det som är min poäng.. Det enda man kan göra justnu är att antigen kan hela världen se albumet eller så är det BARA du som kan se det. Finns inget mellanting, som tex:

De du har som favoriter kan väl se det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

De du har som favoriter kan väl se det?

Jag vet inte. Vore fortfarande praktiskt att ha en "bara medlemmar"-möjlighet oxå.


   
SvaraCitera