Aviseringar
Rensa alla

Probelm med en bebis


Ämnesstartare

Igår var jag i ett parkeringshus och behövde kissa. Jag sprang in till toaletterna och de var knökfulla av tjejer som duschade och köade. Det var ett stort rum så jag smög längst in för att kolla läget lite. Där möttes jag av en tant som hade lagt sin bebis på ett skötbord. Bebisen blödde från fittan, mamman grät och försökte vårda den. Jag satte mig på toaletten bredvid och märkte att det rann blod från mig också. Jag hade mens, och tänkte att bebisen nog också måste ha det. Jag försökte kommunicera med mamman men hon förstod ej svenska.

Efter ett tag kom det förbi en tolk och översatte åt oss. Mamman berättade att de var från Uganda och hade rest till Sverige för att låta bebisen delta i ett pulka-race som skulle göra dem rika.

Bebisen var en liten bebis, och hade aldrig åkt pulka förut, och pulka-racet var ett stort pulka-race. Mamman hade lagt bebisen i pulkan och skjutsat ner den för den långa branta backen.

Bebisen hade efter racet 61 mänskliga celler kvar. Huvudet bestod av ett halvt kinderägg utan innehåll, med ögon av gröna snurrande tältsnören. Kroppen liknade faktiskt en kropp. Den hade både armar och ben, någorlunda rätt placerade. Den var mörkgrön till färgen, och svullen och knottrig av brännskador från lägereldar varit i vägen. Bebisen hade dragit till sig trasiga ballonger, gem och annat skräp i hopp om att detta skulle ersätta kroppsdelarna som flugit av. Ingen skulle kunna veta att detta var en människa.

Läkare ville ta hand om bebisen. Detta var varför mamman vårdade den inne på toaletten.

Jag blev efter en kort pratstund mammans medhjälpare, gav henne olika verktyg när hon försökte operera och stoppa blödningarna. I och med detta fick jag precis som mamman själv direkt mental kontakt med bebisen, jag kunde höra den i panik upprepade gånger tänka "we can do this togerher". Stämman var gäll och genomträngande.

Vad ska jag göra nu? [shake]

bebisen.png


   
Citera
Ämnesstartare

haha wat?[blush] hänger inte med[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan ennie 🙁


   
SvaraCitera

ennie:

Vad ska jag göra nu?

Livlig fantasi.


   
SvaraCitera
blum
 blum

hahaha va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

luls x(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte mysigt att sova när man har feber. [mad]


   
SvaraCitera

Lulz abort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siCKnezz DEluxe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det här din egna hostoria elr [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En misslyckad abort. Inget tvivel om den saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade du mens när du vaknade lr?
För en gång drömde jag att jag födde barn och sen döda ja ren genom att hålla i fötterna o dunka huvet i väggen tills den blev mjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Bifogade bilder

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! xD


   
SvaraCitera