Aviseringar
Rensa alla

Problem!!


Ämnesstartare

Mina såkallade kompisar pratar typ bara om sig själva hela tiden. jag har helt slutat att berätta saker om mig själv, för det känns ändå som att ingen bryr sig. Det har hänt hur mycket saker som hellst i mitt liv som dem inte har någon aning om och jag undrar vad dem skulle göra om dem visste...

Jag skulle så gärna vilja hitta nya kompisar som lyssnar, förstår och som man kan lita på men så finns det såklart ett problem till: Jag är jätte blyg och jag pratar nästan ingenting, bara med folk som jag känner mig säker tillsammans med 🙁
Nån som har ett tips vad jag ska göra md mina gamla kompisar eller ett tips hur jag ska göra för att få nya? eller någon med samma problem?


   
Citera

Att hitta kompisar är inte lätt, iaf inte bra, raka och ärliga kompisar, tur att jag har klarat den biten.

Du måste ta mod till dig och prata med nya mäniskor, enda settet eller vänta på att någon kommer och börjar prata med dig samt visar sig vara den som fyller upp alla dina kompis behov, fast det händer sällan/aldrig.

Jag är förövrigt den ultimata kompisar[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt att prata om sej själv ju, skönt när folk inte är så nyfikna.


   
SvaraCitera

kebu12:

skönt när folk inte är så nyfikna.

Vad använder du för toapapper?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanelkamel:

Vad

[mad][mad][mad][mad][mad]

kebu12:

folk

[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Varför berättar du inte som de är för dina kompisar? Att du tycker att dom pratar för mycket om sig själva?
De är ju bara gå fram och säga: Men vem fan bryr sig om ditt liv? .. eller på ett snällare sätt om du inte gillar att överreagera 🙂 haha


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en diktafon


   
SvaraCitera

bjud på dig själv, ge dom ett finger var eller något


   
SvaraCitera

Balrog_Heart:

[mad][mad][mad][mad][mad]

[cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=43311 <[badgrin]

[rolleyes][cute][bigsmile][rolleyes][shake][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Buhu mina vänner pratar bara om sig själva, dom pratar inte om mig, nu ska jag gå och cutta mig själv"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

"Buhu mina vänner pratar bara om sig själva, dom pratar inte om mig, nu ska jag gå och cutta mig själv"

Jag brukar prata om dig. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viveleroi:

Jag brukar prata om dig. 🙁

Vad intressant. [blush] Jag brukar drömma om dig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanelkamel:

Vad använder du för toapapper?

Handen såklart[confused]

Balrog_Heart:

[mad]x5

?[shake]


   
SvaraCitera