Aviseringar
Rensa alla

Problem


Ämnesstartare

Jag har ett problem som tynger mig som fan, jämt.

Jag var i somras otrogen mot min pojkvän och det slutade med att jag gjorde slut eftersom jag dels hade skuldkänslor och dels blev lite intresserad av killen jag varit otrogen med. Min pojkvän (dåvarande) och jag slutade träffas och bråkade osv. Jag började prata massor med den andra killen och vi har fattat tycke om varandra, det enda problemet är att vi bor i olika städer. Vi har träffats en gång efter det som hände, och skriver och pratar med varandra varje dag. Vi gillar varandra. Men nu kommer problemet;
Jag har börjat träffa mitt ex igen OCKSÅ. Jag vet att det låter helt patetiskt av mig, men jag har börjat falla för honom, igen, samtidigt som jag gillar den andra killen. Exet och jag träffas nästan varje dag nu och gör vanliga grejer, fast pussas lite ibland. Det känns bra men jag tänker fortfarande alltid på kille nr. 2. Och det känner orättvist mot exet. och jag vet inte om jag kan bli tillsammans med honom igen eftersom jag varit otrogen. Men jag kan inte släppa honom. Fast samtidigt vill jag ha killen jag var otrogen med. Måste tilllägga att han är mycket äldre än mig och vi funderar på om det verkligen kan funka, men vi vill båda att det ska göra de.

Fan, känner mig kass. Vad borde jag göra?


   
Citera

låter som aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elakt att leka med folks känslor så där [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

låter som aids

det har jag också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cheating whore! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

Fan, känner mig kass. Vad borde jag göra?

Låta båda va och inte träffa någon förrens du kan behandla dom på bra sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt ex är ju värd någon bättre än dig i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul sits du har försatt dig i, gratulerar.

Det finns ju inte så mycket att säga utom att du måste välja ganska så nu, om du inte vill sabba båda relationerna på en gång. Men om du vill ha en stabil relation så föreslår jag att du skaffar dig helt andra jaktmarker. Troligen har lite för mycket förstörts med båda två för att det skall funka på sikt med någon av dem. En vän till mig hamnade också i ett triangeldrama, och det löste sig inte förrän hon hade dumpat båda två ett par år och en hel del tandagnisslan senare. Sedan träffade hon en ny kille inte så långt efteråt som hon nu är lyckligt gift och har två barn med. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

Jag var i somras otrogen mot min pojkvän

[no-no][no-no][no-no][no-no][mad][mad][mad][mad][cry][cry][cry]

åsna och bög:

Fan, känner mig kass.

Du är kass. [tired]


   
SvaraCitera

Ökänd:

du skaffar dig helt andra jaktmarker...//...dumpat båda två

Instämmer.

åsna och bög:

Fan, känner mig kass. Vad borde jag göra?

Det du borde förstå att det är just detta som får dig att må kasst. Det är att du måste typ "ljuga" för båda och smussla och nu måste du i princip bryta det. För ju mer du fortsätter, destå mer dålig kommer du känna dig. Du måste ta dig ur det dåliga mönstret. Just nu upprepas ju allting igen.

Tänk om du kunde ha någon som du inte behövde typ "ljuga" för? Som du kan vara rakt och upponer ärlig mot, som du kan tycka om till 100% och inte tycka om någon annan samtidigt.

Bryt ditt mönster nu. Det är det som får dig att må kasst. Lämna dom. Gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan.
Stackars pojkar!
Låt båda vara och vänta med att skaffa ny tills du kan hålla dig till en. Vet de om varandras existens?


   
SvaraCitera
Tyrael

åsna och bög:

Fan, känner mig kass.

S3ON:

Du är kass. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte patetiskt, livet är inte helt enkelt.
Jag tycker du ska bryta med båda, hur mycket du än gillar dem.
Det blir nog bäst för dig att bara släppa allt som är nu och gå vidare.
Drama, säger jag bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda kommer påminna om varandra. Orkar du det? Jag hade inte gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera