Aviseringar
Rensa alla

Problem att få orgasm


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 somrar. Jag har haft ganska mkt sex i min ålder men jag har aldrig fått en orgasm.Jo kanske, precis när han hade tagit ut den så killades de i magen i typ en sekund. Men det var inte super skönt som jag förväntar mig de. I alla fall, jag har varit tsm med min kille i snart 11 månader, vi har provat allt för att jag ska få orgasm men de funkar aldrig. VI har provat jättemånga ställningar, han har pullat mig med både leksaker och fingrar, en gång i nästan 90 minuter, han har pausat under sexet och bara smekt och kysst mig men det har ändå inte funkat. Jag trivs inte heller med vissa ställningar eftersom jag är osäker på min kropp. Vad kan man göra?? Han har inte heller så lång kuk men det brukar ändå oftast vara skönt eftersom det är av kärlek, det har till och med blivit så skönt så jag nästan har skrikit , ändå så kommer jag aldrig !! Han har oxå problem med att komma fast tvärtom som mig, han kommer alldeles för snabbt! Så snälla hjälp mig !! Hur gör vi för att jag ska få orgasm lättare och hur ska vi göra för att han ska hålla sig längre ?! HJÄLP!!!


   
Citera

Elel_Cutie:

Han har inte heller så lång kuk

jag tror vi hittat svaret på din fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

jag tror vi hittat svaret på din fråga

Men man kan ju ändå få de även om den inte e så lång.


   
SvaraCitera

ja ja shämta bara! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ja ja shämta bara!

okej dååå 🙂


   
SvaraCitera

du fick inte mycket hjälp du[sad]


   
SvaraCitera

Prova med frukter istället för leksaker [wink]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Prova med frukter istället för leksaker

men då kanske hon blir befruktad [chocked]


   
SvaraCitera
höna

hahahhaa va tråki ehd


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men då kanske hon blir befruktad [chocked]

höna:

hahahhaa va tråki ehd

var ju brilliant[bigcheers]


   
SvaraCitera

haahhh ja vet [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Elel_Cutie:

Har aldrig fått och vill så gärna få! (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera
höna

haha men så tråkigt att den blir roligt[blush][blush]


   
SvaraCitera

Har du fått orgasm på egen hand någon gång? Alltså, utan andra personer inblandade?


   
SvaraCitera

göre själv


   
SvaraCitera