Aviseringar
Rensa alla

Problem att få orgasm


time
 time

Elel_Cutie:

Nästan varje gång (Du röstade på detta alternativ)

Men det är för att jag vet vad jag tycker är skönt och vågar säga till killen/tjejen jag är med vad som känns bra och inte.

Har du testat olika ställningar och så? Vissa tjejer har helt enkelt lite svårare att komma än andra och det är inget fel med det, även om det är frustrerande, men omöjligt är det minsann inte. Googla på sexställningar och försök hitta någon som kommer åt den där trevliga punkten [wink]


   
SvaraCitera
Lounge

Elel_Cutie:

Har aldrig fått och bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)

har aldrig fått orgasm vid vaginalt samlag, hur bra sexet än varit och man än kNulLaT

kan enbart få det via oralsex eller berÖrAndE 😛

timeisrunningout:

men omöjligt är det minsann inte

jo, för vissa är det det, iaf för mig och vet många i liknande sits

jag tycker sex är skönt ändå pga närhet och utsöndrande av endorfiner, och sådant, men insett att jag aldrig kommer kunna få orgasm på det sättet

och jag har provat allt


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge:

jo, för vissa är det det, iaf för mig och vet många i liknande sits

Men man kan väl inte vara fysiskt inkapabel att få orgasm? Det är ju en reaktion alla människor har... Vet inte varför vissa har det svårare men, ändå.


   
SvaraCitera
Lounge

timeisrunningout:

Men man kan väl inte vara fysiskt inkapabel att få orgasm?

alltså jag kan ju få orgasm, men inte via vaginalt samlag [crazy] det är rätt vanligt vad jag har hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men man kan väl inte vara fysiskt inkapabel att få orgasm? Det är ju en reaktion alla människor har...

känner likadant som lounge. har aldrig ens varit i närheten av vaginal orgasm.
det kanske inte är en omöjlighet, men jag vet då inte vad jag ska testa längre.

dock kan det vara väldigt skönt och trevligt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Prova med frukter istället för leksaker

Har provat med en morot haha ;)E de viktigt att använda kondom när man använder de ? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men det är för att jag vet vad jag tycker är skönt och vågar säga till killen/tjejen jag är med vad som känns bra och inte.Har du testat olika ställningar och så? Vissa tjejer har helt enkelt lite svårare att komma än andra och det är inget fel med det, även om det är frustrerande, men omöjligt är det minsann inte. Googla på sexställningar och försök hitta någon som kommer åt den där trevliga punkten

Jag har googlat de, tro mig! Men vissa ställningar som e bra e jag inte bekväm med eftersom jag är överviktig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Har du fått orgasm på egen hand någon gång? Alltså, utan andra personer inblandade?

Jag har aldrig fått de på egen hand eftersom om jag fingrar mig själv så tycker jag inte det är skönt alls, om jag använder nåt annat så blir det lite skönare men har aldrig uppnått de på egen hand. Den enda gången jag har fått de,(inte säkert om de ens var de) var precis efter själva sexakten och han tog ut den, men jag tyckte inte sexet var skönt överhuvudtaget, så det kunde väl inte varit en orgasm?


   
SvaraCitera

Elel_Cutie:

Jag har googlat de, tro mig! Men vissa ställningar som e bra e jag inte bekväm med eftersom jag är överviktig :/

Jobba på bekvämheten då, för det kan vara det som hindrar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Jobba på bekvämheten då, för det kan vara det som hindrar dig

Jo jag försöker de, tränar ju och sånt för att få bättre självkänsla när det gäller kroppen, men min kille brukar vara jävligt taskig och kalla mig tjock på persiska och då får jag ännu sämre självkänsla, har sagt till honom att inte göra de, men nu tänker jag ju på de jävligt ofta. Jag vågar inte ens duscha med honom bara för de 🙁


   
SvaraCitera

Elel_Cutie:

Jag har aldrig fått de på egen hand eftersom om jag fingrar mig själv så tycker jag inte det är skönt alls, om jag använder nåt annat så blir det lite skönare men har aldrig uppnått de på egen hand. Den enda gången jag har fått de,(inte säkert om de ens var de) var precis efter själva sexakten och han tog ut den, men jag tyckte inte sexet var skönt överhuvudtaget, så det kunde väl inte varit en orgasm?

Råder dig att ta på dig själv tills det funkar. Kolla vad du tycker är skönt och så, kan säga att andelen tjejer som inte fått orgasm självamen kommit tillsammans med partner, är mycket mycket liten. Träna på att lära dig bad din kropp gillar, när du själv hittat vilka knappar som ska tryckas på kan du instruera pokjen din.


   
SvaraCitera

Elel_Cutie:

Jo jag försöker de, tränar ju och sånt för att få bättre självkänsla när det gäller kroppen, men min kille brukar vara jävligt taskig och kalla mig tjock på persiska och då får jag ännu sämre självkänsla, har sagt till honom att inte göra de, men nu tänker jag ju på de jävligt ofta. Jag vågar inte ens duscha med honom bara för de 🙁

Taskigt av din kille, varför gör han så? Det är inte ok att trycka ber varandra i ett förhållande, prata med honom och berätta att det gör dig ledsen. Ha inte sex om du inte känner dig bekväm. Vörjar han inte respektera sig och vara snäll och stöttande tycker jag att du ska tänka över varför ni är tillsammans.


   
SvaraCitera

Jag skule också ha problem att få orgasm om min sexpartner nedvärderade mig. Jag skulle till och med ha svårt att bli kåt. Man ska vara snäll mot sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Taskigt av din kille, varför gör han så? Det är inte ok att trycka ber varandra i ett förhållande, prata med honom och berätta att det gör dig ledsen. Ha inte sex om du inte känner dig bekväm. Vörjar han inte respektera sig och vara snäll och stöttande tycker jag att du ska tänka över varför ni är tillsammans.

Tack, jo jag har pratat med honom om de, han vet att jag har problem med det , men han tror att jag tycker det e roligt , han säger alltid att han skämtar, men blev lack på honom idag och har sagt till honom att sluta. Jag har tänkt över på om vi borde göra slut , men jag e så hopplöst förälskad i honom.. Det är väl bara att fortsätta försöka tills det kommer :)Tack för rådet 🙂


   
SvaraCitera

skuld:

dock kan det vara väldigt skönt och trevligt ändå.

[smile]


   
SvaraCitera