Aviseringar
Rensa alla

Problem att få pojk/flickvän??


Ämnesstartare

Jag har börjat skriva med en kille som jag gillar och råkade göra lite fel av mig och han missförstod. Hur gör man så att han fattar att man inte är desperat och att man faktiskt inte är knäpp och är rolig att vara med? 

Också att han fattar att man ändå kanske inte måste bli tillsammans utan att man först vill vara kompisar (alltså att man inte är desperat)känner mig väldigt nere eftersom jag tror att han skrattar åt mig bakom min rygg men alla säger att han är så.snäll och vad jag själv har sett/hört från honom så är han det. Är det bara jag som tänker för mycket?? :'(


   
Citera
Ämnesstartare

om du fortsätter prata med honom och visar din roliga och lättsamma sida lite mer så kommer han nog inte tänka på "felet" du gjorde, de flesta killar brukar tycka att det är ganska gulligt när tjejer gör bort sig lite, och om han är kär i dig så bryr han sig säkert inte 🙂 tänk inte så mycket, det löser sig C:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt bara prata normalt med han och tänk inte mer på det. 🙂


   
SvaraCitera

Vad var det för fel du gjorde,, nyfiken haha, så man lättare kan förstå situationen för honom också 🙂

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten plutt:
om du fortsätter prata med honom och visar din roliga och lättsamma sida lite mer så kommer han nog inte tänka på "felet" du gjorde, de flesta killar brukar tycka att det är ganska gulligt när tjejer gör bort sig lite, och om han är kär i dig så bryr han sig säkert inte 🙂 tänk inte så mycket, det löser sig C:

Tack 🙂


   
SvaraCitera

SnowKin: ur gör man så att han fattar att man inte är desperat och att man faktiskt inte är knäpp och är rolig att vara med?

Det värsta man kan göra (oftast, enligt mig då) är att försöka "rätta" sina fel. 
Hmm, ska försöka förklara.
T ex du känner att du verkar framstå desperat och sedan vill du visa att du inte är det, så det blir "nej asså jag är inte desperat liksom eller knäpp eller så..." så blir det nog bara mer förvirrande och konstigt. Va dig själv bara.

Helt ärligt makes inget av det där sense men om du fattar så kör på.

Mindre confusing förklaring:
Notera hur jag försöker få mig förklarad och rätta mina fel men gör det bara mer förvirrande än vad det var från början. Jag påpekar mitt misstag vilket gör mitt "misstag" tydligare för personen. Ibland sitter allt i vårat huvud, att vi tror att personen tror att vi är desperata eller dylikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Det värsta man kan göra (oftast, enligt mig då) är att försöka "rätta" sina fel. 
Hmm, ska försöka förklara.
T ex du känner att du verkar framstå desperat och sedan vill du visa att du inte är det, så det blir "nej asså jag är inte desperat liksom eller knäpp eller så..." så blir det nog bara mer förvirrande och konstigt. Va dig själv bara.

Helt ärligt makes inget av det där sense men om du fattar så kör på.

Mindre confusing förklaring:
Notera hur jag försöker få mig förklarad och rätta mina fel men gör det bara mer förvirrande än vad det var från början. Jag påpekar mitt misstag vilket gör mitt "misstag" tydligare för personen. Ibland sitter allt i vårat huvud, att vi tror att personen tror att vi är desperata eller dylikt. 

Fan... Då har jag visst gjort två misstag... Ska iaf inte göra om dem nu! GalenTack! Blink


   
SvaraCitera

SnowKin: Fan... Då har jag visst gjort två misstag... Ska iaf inte göra om dem nu! Tack!

Misstag skulle jag nog inte kalla det helt och hållet, men ja... Visa bara vem du är, hur du är som person och även om något skulle bli lite "fel" så antar jag att du fortfarande har lyckats visa vem du är. Vi alla gör fel, ingen är perfekt. Om en person du är intresserad av inte kan förstå att du gör misstag så vettejag fan hur ni skulle klara er tillsammans en längre period!

Men lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Misstag skulle jag nog inte kalla det helt och hållet, men ja... Visa bara vem du är, hur du är som person och även om något skulle bli lite "fel" så antar jag att du fortfarande har lyckats visa vem du är. Vi alla gör fel, ingen är perfekt. Om en person du är intresserad av inte kan förstå att du gör misstag så vettejag fan hur ni skulle klara er tillsammans en längre period!

Men lycka till 🙂

Haha, ja så tänker jag också (asså hur vi skulle klara oss) och då är det väl hans fel som inte tagit tiden till sig att lära känna mig. Blink


   
SvaraCitera

jag tror att det största felet man gör är att överanalysera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har gått bra nu än så länge! jag låtsades som ingenting och var med honom på idrotten idag (vi hade gymnastik så han lärde mig någon konstig volt grej) och helt plötsligt så hade vi bestämt att vi skulle träffas till helgen eller någon annan gång och åka snowboard tillsammans!Party Hjärta


   
SvaraCitera