Aviseringar
Rensa alla

Problem att fortsätta vara upphetsad när klitorisstimuleringen upphör


Ämnesstartare

Jag blir lite upphetsad när killen smeker på min klitoris och känner att jag vill mer. Han säger efter ett tag att jag är våt trots att jag egentligen inte är det så värst mycket. Jag känner aldrig att det bultar/pulserar inne i livmodern av kåthet liksom, men trots det känner jag endå lust. Sjukt jobbigt för när vi väl ska ligga så försvinner all den lilla upphetsningen som fanns under klitorisstimuleringen.

Hade behövt att klitoris fortsatte stimuleras men det blir inte samma sak om jag gör det på mig själv heller och han kommer inte lika bra åt i olika sexställningar men när han kommer in i mig tar något emot därinne... det svider, bränner, värker och gör ont så att vi inte kan hålla på så länge. Jag vill kunna ha normalt sex jag njuter av liksom... men det har inte fungerat trots att vi försökt upprepade gånger på olika sätt. Har t.o.m köpt tabletter, glidmedel och sexleksaker för att krydda det hela men det gör endå ont när han ska in i mig, och även när han stöter in och ut. Tilläggas bör väl att hans k-k är ganska stor och jag jävligt trång... Jag kom en gång när han var inne i mig och det var när jag använde en stor vibrator på klitoris men den är obekväm att använda under samlag så det fungerar inte i längden...

Det har gått så långt att vi överväger att inte ligga mer eftersom jag bara får ont hela tiden och han inte vill att jag ska ha värk... men jag vill ju som sagt också kunna ha sex som alla andra par fan!

Har någon tips på vad jag/han kan göra för att jag också ska njuta mer av sexet? Han har kommit flera gånger i mig, men jag får bara ont liksom.

Endast seriösa svar tack!


   
Citera

Lube.


   
SvaraCitera
Papper

Du får väl se till att bli mer upphetsad, be han fortsätta smeka dig tills du tycker det räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Du får väl se till att bli mer upphetsad, be han fortsätta smeka dig tills du tycker det räcker.

Okej, jag antar att det är det enda vettiga att försöka med hmm...


   
SvaraCitera

diamond_:

Har någon tips på vad jag/han kan göra för att jag också ska njuta mer av sexet? Han har kommit flera gånger i mig, men jag får bara ont liksom.

att avstå från sex i en månad (ja en hel månad, 4 veckor, 30 dagar), skulle göra mycket gott, tro mig. Det är lätt hänt att ni båda hamnar i en negativ rutin och att det kan börja tära på förhållandet.
Kroppen har en fantastisk förmåga att läka av sig själv, men den behöver tid för att göra det. Det den INTE behöver är att man gör saker o ting värre, genom att fortsätta röra om där det är problem.

testa att avstå från sex och din vagina överhuvudtaget ett tag, det finns många många sätt att tillfredställa varandra utan att använda din pussy, så försök vara kreativa.

Var också väldigt försiktig med råd och tips du får över internet (gäller inte i det här fallet 😉 ), kontakta alltid nån utbildad inom området om du är osäker över något.


   
SvaraCitera
Papper

diamond_:

Okej, jag antar att det är det enda vettiga att försöka med hmm...

Annars så kan han väl börja med ett finger, sen två osv innan han kör in den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

att avstå från sex i en månad (ja en hel månad, 4 veckor, 30 dagar), skulle göra mycket gott, tro mig. Det är lätt hänt att ni båda hamnar i en negativ rutin och att det kan börja tära på förhållandet

Jo det tror jag med... och med tanke på att vi bor ett par timmar ifrån varandra så är det helt okej tror jag... även fast jag tror vi lär träffas inom de närmsta veckorna, men ska nog låta bli att gå hela vägen de gångerna isf.

namensermanpo:

Kroppen har en fantastisk förmåga att läka av sig själv, men den behöver tid för att göra det. Det den INTE behöver är att man saker o ting värre, genom att fortsätta röra om där det är problem.

Nä du har rätt... när han varit inne i mig kunde det göra ont i timmar framöver men dagen efter var värken helt borta, märkligt.

namensermanpo:

testa att avstå från sex och din vagina överhuvudtaget ett tag, det finns många många sätt att tillfredställa varandra utan att använda din pussy, så försök vara kreativa.

Mmh, vi var väldigt kreativa innan vi började gå hela vägen så det ska nog gå bra igen. Det är bara ett "mindset" att man vill ligga fast jobbigt när man inte kan, man vill ha det man inte kan få typ... eller i alla fall jag, för honom kvittar det faktiskt med tanke på hur mycket han älskar mig haha.

namensermanpo:

Var också väldigt försiktig med råd och tips du får över internet (gäller inte i det här fallet 😉 ), kontakta alltid nån utbildad inom området om du är osäker över något.

Tack det ska jag tänka på 🙂 gillar din avatar btw, den är cool & hot.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

namensermanpo:

Det den INTE behöver är att man gör saker o ting värre, genom att fortsätta röra om där det är problem.

Papper:

Annars så kan han väl börja med ett finger, sen två osv innan han kör in den.

jo det är ju lite så vi gjort... men jag tror att faktumet att vi låg typ... ehm, nästan 2 ggr/dag i en vecka (+ att han pullade/använde leksaker i mig kanske 3 ggr/dag samtidigt under den tiden) och jag var oskuld innan kan ha med saken att göra lite också.


   
SvaraCitera

diamond_:

men ska nog låta bli att gå hela vägen de gångerna isf.

Bra. Du kommer att kunna njuta av så mycket sex sen när det blir bra att du "nästan" tröttnar.

diamond_:

eller i alla fall jag, för honom kvittar det faktiskt med tanke på hur mycket han älskar mig haha.

dåsa, se till att du blir bra där nere först så ska du se att allt annat blir bra

diamond_:

Tack det ska jag tänka på 🙂 gillar din avatar btw, den är cool & hot.

😉

diamond_:

ag var oskuld innan kan ha med saken att göra lite också.

det är en relativt ny upplevelse för din kropp, så det är bara naturligt att den behöver lite tid att anpassa sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

Bra. Du kommer att kunna njuta av så mycket sex sen när det blir bra att du "nästan" tröttnar.

hoppas du har rätt [cute] det enda som oroar mig är att hans känns ganska stor innuti mig, 15x17 liksom, när jag innan var helt trång och knappt fick i 2 fingrar... men men

namensermanpo:

det är en relativt ny upplevelse för din kropp, så det är bara naturligt att den behöver lite tid att anpassa sig

Den är bara lite över en vecka gammal typ [blush] men tack för alla pedagogiska svar [love] litar lite på dig [rolleyes]


   
SvaraCitera

diamond_:

Den är bara lite över en vecka gammal typ [blush] men tack för alla pedagogiska svar [love] litar lite på dig [rolleyes]

[smile][wink][y]

(kom ihåg att uppsöka nån professionell om problemen fortsätter)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera