Aviseringar
Rensa alla

problem, desperat


Ämnesstartare

Ja, jag behöver er hjälp, och det är snarast.

Min förra "pojkvän" sa hur vacker jag var varje dag han behandlade mig som en prinsessa.
Den dagen han tog min oskuld, på ett ganska rått vis så var han "färdig med mig" och lämnade mig.
Jag trodde att jag var gravid, jag avr nästan helt säker.
Gick i 4 veckor med utebliven mens och med vetandet om att han kom i mig mot min vilja precis när jag hade ägglossning. Aldrig har jag mått så dåligt.
Som tur var visade testet negativt.

Han har aldrig hört av sig igen efter det och i ett desperat försök till att glömma honom och hitta ett nytt ljus i min tillvaro så började smått oseriöst hålla på med en kiille jag bara träffat snabbt 2 ggr.
Vi blev nog ganska seriösa till slut och bestämde oss för att ses nu på söndag.
Men det känns inte rätt, jag vill inte hamna i samma situation igen.
Dels gillar jag inte denna killen som mer än vän, dels antar jag att samma sak kommer hända efetrsom vi ska ses hemma hos honom och hans föräldrar är inte hemma.

Nu har han messat två dagar i rad och frågar ständigt varför jag slutat svara på hans sms överhuvudtaget, jag har nämligen ignorerat honom.

Så nu till min fråga:

hur kan jag säga till han att jag inte vill fortsätta hålla på med honom, eller hur kan jag ge tecken på att jag inte vill ha något med honom. Jag måste ha hjälp.

Jag är inte redo för sånt här igen, utan måste få läka mitt liv ett tag till.
Hjälp mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

erini:

hur kan jag säga till han att jag inte vill fortsätta hålla på med honom

Alltså. Va? Det är väl bara att säga till snubben att du inte är intresserad, sorry men tack och hej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Hjälp mig.

Säg bara att det inte känns rätt (just nu) så du vill vänta med att träffas. Accepterar han inte det så dissa bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara säga till honom att dra åt helvette [shake]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Ligg med honom och dissa honom.

Du blir av med honom och du får liiga.

win-win?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Min förra "pojkvän" sa hur vacker jag var varje dag han behandlade mig som en prinsessa.

Fan va jobbigt det måste varit för honom, så mycket orkar inte jag göra iaf för att få ligga[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

hur kan jag säga till han att jag inte vill fortsätta hålla på med honom, eller hur kan jag ge tecken på att jag inte vill ha något med honom. Jag måste ha hjälp.

Jag tycker absolut att du ska säga det till honom för du ska inte göra något sånt här mot din vilja. Om du vill fortsätta vara kompis med honom så kan du säga det, men gör klart med honom från början att du inte är intresserad av honom på något annat sätt.


   
SvaraCitera