Aviseringar
Rensa alla

Problem efter sex


Ämnesstartare

Hade sex med en bruden för ett tag sen, och då hade jag trång förhud, men inte så mycket, det var inga probs med att ha sex men sen efter det så gick jag in på toan och då var ollonet framme och förhuden åkte inte över som det ska göra ;o Och det har inte skett någon förändring

Jag undrar om någon vet vad som hänt, och hur jag får ner förhuden över ollonet igen ? Visst går det och ha det så, men när man får stånd och den rör vid kalsongen så är det ganska obehagligt.

Uppskattar alla svar, 🙂


   
Citera

Hade så när jag var tolv typ, drog ner förhuden när jag inte hade stånd, sen fick jag stånd och det gjorde svinont och den fastnade på något vis så låg och gnydde och röck...

hoppas det hjälpte...


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Hade så när jag var tolv typ, drog ner förhuden när jag inte hade stånd, sen fick jag stånd och det gjorde svinont och den fastnade på något vis så låg och gnydde och röck...

Fin[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OnT: Jag tycker att du ska besöka läkare och på så vis få hjälp med din förhud. Kanske behöver den opereras? Snittas? Tas bort helt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller så kanske du kan få verktyg som hjälper till att stretcha ut den lite.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Hade så när jag var tolv typ, drog ner förhuden när jag inte hade stånd, sen fick jag stånd och det gjorde svinont och den fastnade på något vis så låg och gnydde och röck...

hoppas det hjälpte...

Aw!
Tror det hjälpte.
Svar på världens alla frågor.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fin

antrax:

Aw!
Tror det hjälpte.
Svar på världens alla frågor.

Låg så i över en timme tror jag, gick verkligen inte, trodde jag skulle stanna så livet ut.. grät av glädje när det var över och sen dess har jag inte tagit på min penis en enda gång i njutningssyfte..


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Låg så i över en timme tror jag, gick verkligen inte, trodde jag skulle stanna så livet ut.. grät av glädje när det var över och sen dess har jag inte tagit på min penis en enda gång i njutningssyfte..

Får mig att tänka på första gången jag använde tampong. Jag satte in den. Sen kollade jag på "borta med vinden" som är typ huuuur lång som helst. När filmen var slut försökte jag ta ut tampongen, men jag var jättetrång och den hade svällt, så jag fick inte ut den. Jag drog och drog och blev jätterädd. Efter jättemycket slit och gråt fick jag ut den. Sen vågade jag inte använda tampong på ett tag.

Obs. Var tolv när detta hände.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Låg så i över en timme tror jag, gick verkligen inte, trodde jag skulle stanna så livet ut.. grät av glädje när det var över och sen dess har jag inte tagit på min penis en enda gång i njutningssyfte.

Jag hoppas på att detta inte är sant [cry]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

grät av glädje när det var över och sen dess har jag inte tagit på min penis en enda gång i njutningssyfte..

....


   
SvaraCitera

stereo total:

Obs. Var tolv när detta hände.

Vi är ärrade för livet [sad]

Dan_the_ironman:

Jag hoppas på att detta inte är sant

Tyvärr så är det det [sad]

antrax:

....

[cute]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Vi är ärrade för livet [sad]

Ja. Men vi låter ärren stärka oss. Ta oss vidare.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Tyvärr så är det det

Varför skär du inte bort förhuden bara? O: Bara att gå till läkare så kan dom antingen snitta eller ta bort.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Varför skär du inte bort förhuden bara? O: Bara att gå till läkare så kan dom antingen snitta eller ta bort.

Jag har lärt mig acceptera ett liv utan sexuell njutning. Skulle såklart vilja operera men operationen är för dyr... Pedro och Conuzuela (mina adoptivpäron) har inte nog med pengar och jag själv kan inte få ett jobb då jag är enbent. [sad]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Jag har lärt mig acceptera ett liv utan sexuell njutning.

Hahaha, elakt att driva med mig så [blush]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hahaha, elakt att driva med mig så

Heter Wanking_BC liksom [bigsmile][blush]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Heter Wanking_BC liksom

[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera