Aviseringar
Rensa alla

Problem med div saker angående sex


Ämnesstartare

Mirandaa:

Så hur ska du terapia bort dem?

Terapin är DBT för min borderline (och ja jag har det utan tvekan) sen ska jag även gå till terapeut/psykolog för att snacka om saker jag varit med om.

Mirandaa:

Jag tycker bara det vore skevt om man fokuserade på fel sak

Jo psykvärlden är konstig, har ju bla även fått diagnosen schizotyp personlighetsstörning och jag fattar inte äns att det ska räknas som en störning. Det enda med det som påverkar mitt liv direkt är min paranoia men vem lider inte av det i dagens samhälle.

Mirandaa:

hoppas du får en bra psykolog.

Tack^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Jo psykvärlden är konstig, har ju bla även fått diagnosen schizotyp personlighetsstörning och jag fattar inte äns att det ska räknas som en störning.

Kan inte exakt kriterierna för den, men schizoida hade iaf ett flackt känsloliv/känner inte känslor starkt, och det går ju helt emot borderline [cute]
Och jag är verkligen inte känslokall, brukar ofta promenera folk på nerverna med mina humörsvängningar, äter medicin för att jag är så nervklen/labil så...a tycker inte att det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirandaa:

Kan inte exakt kriterierna för den,

http://web4health.info/sv/answers/border-schizotypal.htm

Mirandaa:

tycker inte att det stämmer.

Näe det verkade ju lite bakvänt.


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

missfallet försvårar det hela genom att jag är rädd för att bli gravid (trots preventivmedel)

Uppfattat, men visste du att perfekt använding av P-piller ger en 0,3 % chans att bli med barn, och perfekt använding av kondom ger en 2 % chans? Kombinera dessa två och chansen är minimal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aegidrom:

Kombinera dessa två och chansen är minimal.

Jag har latexallergi och plastkondomer är så fruktansvärt dyrt för så få. Iof borde jag inte oroa mig för jag har fertilitetsproblem, men jag gör det endå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, trodde div var felskrivet ;/ Hade tänkt skriva ett lång inlägg om mina problem angående sex, tur att jag hann fatta att jag tänkt fel ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hade tänkt skriva ett lång inlägg om mina problem angående sex,

Kan du väl göra här endå, du kan ju få svar med^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aegidrom:

Uppfattat, men visste du att perfekt använding av P-piller ger en 0,3 % chans att bli med barn, och perfekt använding av kondom ger en 2 % chans? Kombinera dessa två och chansen är minimal.

Du verkar va som en liten faktaterminal som stryker runt de är bra [cheers]


   
SvaraCitera

Mollymaj:

Du verkar va som en liten faktaterminal som stryker runt de är bra

Förföljer du mig? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aegidrom:

Förföljer du mig?

[sad] men man ser dej ploppa upp här o där bara [cute]


   
SvaraCitera

Mollymaj:

Nä men man ser dej ploppa upp här o där bara

Vad kul! Att man redan kan känna igen mig, jag som nyss börjat här på forumet. [smile] Jag ska hålla utkik efter dig med. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Kan du väl göra här endå, du kan ju få svar med^^

Äh, är för invecklat ändå, men tack för erbjudandet [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera