Aviseringar
Rensa alla

Problem med en ful tjej!


Ämnesstartare

McLuver:

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att säga som det är eller ljuga och säga att jag är sjuk eller något, för jag hatar verkligen fula tjejer och anser dom dom borde arbeta i gruvor eller något.

haha ställ in skiten


   
SvaraCitera
elinc

McLuver:

Och problemet är: hon är FÖRJÄVLIGT ful. Seriöst, hon är verkligen vidrigt ful! Hon kan nog vara en av de fulaste tjejerna någonsin!

Driver han inte med dig bara då?


   
SvaraCitera

Allvar?


   
SvaraCitera

hahah , jobbigt att dra dit o säga som det är , att du inte känner något speciellt? Du kanske inte behöver skrika till henne att hon är den fulaste du sätt. Lägg fram det snyggt så blir det inga problem...


   
SvaraCitera

Wear boots of escapement!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men oj vilken jobbig situation [tired] not

bara för att du UMGÅS med en tjej betyder det inte att ni ska gifta er.
gå dit, bete dig som vanligt och visa inga som helst tecken på att du är intresserad av henne. inget gulligullande, gör hon något, avvisa.

man kan umgås med någon utan att det ska leda till ett förhållande eller vänskap. okay!

problem solved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, du har dig själv att skylla.
Jag blir nyfiken på hur hon ser ut, vad gör henne ful?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"fittan har inget ansikte"?


   
SvaraCitera

Det är ju knappast så att man inte kan vara trevlig mot någon bara för att man tycker att personen är ful. Och vem har sagt att du måste hoppa i säng med henne bara för att hon vill träffa dig? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Jag blir nyfiken på hur hon ser ut, vad gör henne ful?

Hon ser ut som Joel från Joelbitar, har allmänt fettigt hår, ser väldigt manlig ut, klär sig i killkläder, har inget smink och verkar ha någon form av aspbergers [n]


   
SvaraCitera

niljon:

haha du får skylla dig själv när du är så jävla dum!

I helvete att han får.

Jag tycker du ska gå till din polare och markera att du inte är ett gudd intresserad av tjejen. Många tjejer idag tror att de kan få vad som hälst fast de ser ut som fan själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Men hursomhelst, jag är i stort sett tvungen att dra till honom igen på fredag men då sa han på fejsbok att han hade bjudit den tjejen hem till sig och att hon vill träffa mig. Då blev jag ju givetvis glad, men sen skickade han en bild på henne.

Fejsbok skapar i-landsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte skriva hur det gick? [cute]


   
SvaraCitera

Det är väl bara att säga på något smidigt sätt att det hela var på skoj? Hon kan väl inte begära en förklaring till det efter att du talat med henne en gång per telefon?[confused]


   
SvaraCitera