Aviseringar
Rensa alla

Problem med en hotande och tjuv till granne


Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Ja. Vi har stöldanmält den. Men polisen kan fortfarande inte göra en genomsökning i hans lägenhet pga av en "liten" datorn..

Och inbrottet i sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Och inbrottet i sig?

Eftersom han hade hennes nycklar så gick det rätt smidigt att komma in. Vi har lämnat uppgiften om allt till polisen om det, men de är ju segare än Reinfeldt att reda ut saker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märkte hon inte att han hade tagit hennes nyckel när hon skulle låsa igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Eftersom han hade hennes nycklar så gick det rätt smidigt att komma in. Vi har lämnat uppgiften om allt till polisen om det, men de är ju segare än Reinfeldt att reda ut saker..

Ja, de prioriterar annat i förväg. Men det här kommer sannolikt att utredas inom en snar framtid! [y]


   
SvaraCitera

Sämst troll ever, 0/10. Till att börja med köper man inte en dator för 10 000 om man har ont om pengar, man köper en för 3 000. Därutöver BS:ar du något rent episkt om polisens respons till det hela, och slutligen så blåljuger du om hyresvärdens uteblivna åtgärder.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Sämst troll ever, 0/10. Till att börja med köper man inte en dator för 10 000 om man har ont om pengar, man köper en för 3 000. Därutöver BS:ar du något rent episkt om polisens respons till det hela, och slutligen så blåljuger du om hyresvärdens uteblivna åtgärder.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara att polisanmäla[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad dålig du är. Bryt dig in hos honom och ta tillbaka allting.


   
SvaraCitera

JAGSMAKARJORDGUBB:

"DIN FETA JÄVLA ÄCKLIGA HORA. GÅ OCH HÄNG DIG. INGEN VILL HA DIG. DU OCH DIN HUND BORDE HÄNGAS!!"

[surprised][no-no] INTE HUNDEN!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samla ihop vänner och grannar, gå in hos gubben och gör vad som krävs eller sluta vara ett dåligt troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Sämst troll ever, 0/10. Till att börja med köper man inte en dator för 10 000 om man har ont om pengar, man köper en för 3 000. Därutöver BS:ar du något rent episkt om polisens respons till det hela, och slutligen så blåljuger du om hyresvärdens uteblivna åtgärder.

Om man är så deprimerad att internet är ens bästa vän så varför skulle hon inte göra det? Internet är det ända som är hennes sällskap, förutom hunden.. Så ja.
Blåljuger är det sista jag gör. Jag skapade inte denns tråden för idioter som dig ska ifrågasätta det. Skriver jag att dom inte har gjort några redikala åtgärder så har dom inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Märkte hon inte att han hade tagit hennes nyckel när hon skulle låsa igen?

Hon tänkte inte på det just då. Hon trodde att hon hade glömt att sätta nyckeln i dörren bara och tog en annan som hon sedan låste med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Fan vad dålig du är. Bryt dig in hos honom och ta tillbaka allting.

Yes. Men störd som han är så har han satt upp kameror i hela hans lägenhet som han själv har beskrivit det. Och VI ska inte begå något brott

inglorius:

samla ihop vänner och grannar, gå in hos gubben och gör vad som krävs eller sluta vara ett dåligt troll

Nope. VI ska inte ha skiten för ett inbrott, det är han som ska ha all skit för allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var bor personen? Behöver du hjälp?


   
SvaraCitera

JAGSMAKARJORDGUBB:

Om man är så deprimerad att internet är ens bästa vän så varför skulle hon inte göra det?

För att du inte behöver en dator för 10 papp för att leka med Internet? Går jag in på komplett.se har jag tre datorer för under tre tusen som duger alldeles utmärkt, och 49 under fem tusen. Jag kan inte gå in på OnOff eller Elgiganten utan att bli bombarderad med datorer i prisklassen 4-8000 kronor. Jag har mycket, mycket svårt att tänka mig att någon skulle vara efterbliven nog att köpa en dator för 10+ tusen om hen har det svårt med pengar. (Fast å andra sidan har jag svårt att begripa mig på folk som är så tröga att de tar SMS-lån eller köper telefoner med två års abonnemang också, så...)

Vad skulle du förresten med hans IP till, nu igen?
Image


   
SvaraCitera