Aviseringar
Rensa alla

problem med en tjej 🙁


Hando

Skit i henne


   
SvaraCitera

Kallestroppp:

Man ska inte dejta folk från nätet!

eller hur. satsa på irl istället.

LEGOBIT:

Jag tycker att du ska skita i henne, hon verkar ju ändå inte bry sej om dej

nej precis. hon verkar tydligen inte det.

mrman:

Skaffa en annan tjej

det finns gott om andra tjejer bara att hugga i någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pang_bom:

bara skita i henne??

skiter du inte i henne kommer du inte få henne ändå. Hur svårt ska de va för killar att fatta: Vill tjejer ses tar de sej tid o avbokar nåt annat. Vill de inte ses e de ointresserade o har börjat se killen som en polare ist. [tard]


   
SvaraCitera

Wow snacka om att inte kunna tyda signaler. [crazy]

Såhär är det; Om någon verkligen vill träffa dig så kommer h*n finna tid till det redan första gången du frågar, att man har en massa annat att göra är 9 av 10 gånger bara en ursäkt. Du kan inte heller tjata dig till att hon ska vilja träffa dig, det funkar inte så - h*n blir snarare mindre sugen ju mer du tjatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Hon kanske inte vill träffa någon obehaglig snubbe från internet som frågar henne typ TJUGO DJÄVLA GÅNGER om hon vill träffas?

jag har redan träffat henne och så går hon på min skola så hon vet vem jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Wow snacka om att inte kunna tyda signaler.

haha hon har ju sagt att hon vill träffas och hon frågade om hon kunde träffa mig i förrigår men hon skjuter upp allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

skiter du inte i henne kommer du inte få henne ändå. Hur svårt ska de va för killar att fatta: Vill tjejer ses tar de sej tid o avbokar nåt annat. Vill de inte ses e de ointresserade o har börjat se killen som en polare ist.

du har rätt där eftersom hon inte känner mej så braa så kanske hon vill ta det lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

mrman: Skaffa en annan tjej

det finns gott om andra tjejer bara att hugga i någon annan

joo men kanske inte nån som passar just mej


   
SvaraCitera

pang_bom:

haha hon har ju sagt att hon vill träffas och hon frågade om hon kunde träffa mig i förrigår men hon skjuter upp allt

Samtidigt som hon sa att hon har en annan på G? Som för övrigt är årtiondets värsta diss typ.

Jaja hon verkar vara knasig.


   
SvaraCitera

Det låter som ni har en stabil framtid ihop, satsa 100%. Hon är nog bara lite blyg, sånt släpper med tiden.


   
SvaraCitera

ge henne en fisk xD
då blir hon glad!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta det lungt med henne [wink]
du behöver inte vara så på henna, det jag menar är att du ska inte va med henne elr skicka sms till henne så himla ofta [wink]
tjejer giller inte om en kille frågar hela tiden [crazy]


   
SvaraCitera

pang_bom:

skita i henne??[confused]

Inuti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Jaja hon verkar vara knasig.

dt är därför jag är osäker på om jag ska skita i allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det låter som ni har en stabil framtid ihop, satsa 100%. Hon är nog bara lite blyg, sånt släpper med tiden.

tack dt hoppas jag med:D


   
SvaraCitera