Aviseringar
Rensa alla

Problem med en tjej.


Ämnesstartare

Hej hej på er i forumet. Jag vill börja med att säga att det kommer bli långt och vill ha seriösa svar tack inte roligt att tramsa om dessa problem.

Jag har börjat snacka med en tjej som hade lite problem jag löste åt henne och hon går i min skola men är 1 år yngre en mig. Jag har hjälpt henne som en kompis och nu snackar hon om nästan alla hennes problem (även familje problem som hänt någon gång).
Hon säger att hon gillar en kille i min klass och jag har fixat fram nummer och sånt till henne men han såg ut att inte vara så intresserad av henne då han precis lämnat sin tjej, men gillar henne ändå..
Jag säger till henne att det inte kommer bli något för hon är inte hans typ helt ärligt, hon säger att hon vet det men tycker det är kul? [confused]
Ja, det som hände var att hon har börjat vilja snacka privat om vissa saker och skriver Älskling på mitt skåp i skolan och jag ser inget problem med det men jag är rädd att hon börjat gilla mig då jag lagt märke till en massa tecken hon visat.. Hon är alltid nära mig på rasterna, vill snacka men har inget att säga osv..
Det jag undrar är.. är det här normalt att tjejer visar så tydliga tecken jag menar hur många tjejer ger en kille komplimanger och ser den rätt i ögonen och ler?

Så min fråga är nu gillar hon mig eller försöker hon möjligen locka honom till sig genom att vara nära en person han känner eller ljuger hon om att hon gillar honom?
Jag blir helt [tard] när jag tänker på det för vill inte såra henne.
Men är det så att hon börjat bli kär kan det orsaka problem.
Någon som vet varför hon är så och hur man hanterar problem av detta slag?
Jag försöker övertala mig att det bara är trams men som sagt blir helt [tard]..

Tack i förhand! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

From the bottom of my heart: [zzz]


   
SvaraCitera

fistforfight:

From the bottom of my heart: [zzz]

XD

Men annars många [confused]


   
SvaraCitera

Ännu en gång, hur ska någon veta hur hon känner förutom hon själv? Prata med henne eller ignorera det hela..


   
SvaraCitera

Fråga om hon vill bli din Chewbacka lr nåt? :S


   
SvaraCitera

ALLA HÄR VET PRECIS VAD HON VILL MEN INGEN VILL SÄGA
true


   
SvaraCitera

Skalla, sparka sluta aldrig slå


   
SvaraCitera

Misstänker att hon vill ta den i tvåan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera