Aviseringar
Rensa alla

Problem med en tjej


Ämnesstartare

Tjena!

Träffade en tjej på en fest förra veckan och vi snackade lite och hade allmänt roligt ihop, eftersom jag var packad så fick hon reda på att jag var bi-sexuell... Vilket inte många av ens mina vänner vet. Jag addade henne dagen därpå på fejjan, vi skrev lite om allt möjligt.

Sedan skrev jag att jag hade lite känslor för henne, och då svarade hon typ: okej, wtf. Men vi fortsatte skriva dock så blev hennes svar mer och mer sega typ som: ja och nej svar.

Och sen nyss skrev jag om jag kunde hjälpe henne med en sak och då svarade hon: Men nej!, jag svarade: lingonveckan eller? och hon: hejdå, låt mig vara nu, serriöst.

Asså kan någon förklara varför hon beter sig såhär? 


   
Citera

Saile1337:
Tjena!

Träffade en tjej på en fest förra veckan och vi snackade lite och hade allmänt roligt ihop, eftersom jag var packad så fick hon reda på att jag var bi-sexuell... Vilket inte många av ens mina vänner vet. Jag addade henne dagen därpå på fejjan, vi skrev lite om allt möjligt.

Sedan skrev jag att jag hade lite känslor för henne, och då svarade hon typ: okej, wtf. Men vi fortsatte skriva dock så blev hennes svar mer och mer sega typ som: ja och nej svar.

Och sen nyss skrev jag om jag kunde hjälpe henne med en sak och då svarade hon: Men nej!, jag svarade: lingonveckan eller? och hon: hejdå, låt mig vara nu, serriöst.

Asså kan någon förklara varför hon beter sig såhär? 

För att du "har känslor" för någon du träffade en gång förra veckan?


   
SvaraCitera

För att du var så desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

För att du "har känslor" för någon du träffade en gång förra veckan?

aa, jag vet kanske lät lite desperat, men nu är frågan hur fixar jag detta då?


   
SvaraCitera

Saile1337:

aa, jag vet kanske lät lite desperat, men nu är frågan hur fixar jag detta då?

Gå vidare, snacka med fler tjejer så du inte blir får känslor så snabbt nästa gång.


   
SvaraCitera

Saile1337:

aa, jag vet kanske lät lite desperat, men nu är frågan hur fixar jag detta då?

Too late, try again.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Gå vidare, snacka med fler tjejer så du inte blir får känslor så snabbt nästa gång.

aristoteles:

Too late, try again.

fan....inte igen.... 😛


   
SvaraCitera

Saile1337: jag svarade: lingonveckan eller?

seriös fråga:
vad är det för fel på dig?
förstår att hon blev sur efter det uttalandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

seriös fråga:
vad är det för fel på dig?
förstår att hon blev sur efter det uttalandet.

skämtar du med mig eller? hahaha, vem som helst fattar väl att det är ett skämt?


   
SvaraCitera

Saile1337:

skämtar du med mig eller? hahaha, vem som helst fattar väl att det är ett skämt?

bara för att en själv tycker att något är ett skämt betyder det inte att andra ser det som ett skämt eller tycker att det är särskilt roligt. att fråga om någon har lingonvecka är att förminska dennes reaktion/känslor


   
SvaraCitera

Saile1337: jag svarade: lingonveckan eller?

Hur kunde du få för dig att det är en vettig sak att säga?


   
SvaraCitera