Aviseringar
Rensa alla

Problem med hotmail, stoppa eller avbryta script


Ämnesstartare

Har samma problem som Honululu med min hotmail.
Det kommer upp en ruta flera ggr där det står att jag måste stoppa eller avbryta scriptet.
Det har varit så ett tag, vilket jag ignorerat, men nu kommer inte mina mail fram.
Lite av det kommer ibland fram, men aldrig siffror.
Vad ska jag göra??
Har inte öppnat några underliga spammail eller så.


   
Citera
Ämnesstartare

du har nog blivit hackad, brukar bli så då :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har samma problem från stationära, men inte från den hära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hotmail suger. Fungerar bara i IE för mig. Om du inte försökt så försök det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fungerar bara i IE för mig. Om du inte försökt så försök det.

Vad är IE,jag kan inget om sådant här [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad är IE,jag kan inget om sådant här [cry][cry]

Programet internet explorer, är nog installerat om du har windows.


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid testa att byta din ordinarie webbläsare till Google chrome eller mozilla firefox om du redan har internet explorer. eller om du sitter vid en Mac så kan du ladda hem IE om du bara har safari


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wingman:

n ju alltid testa att byta din ordinarie webbläsare till Google chrome eller mozilla firefox om du redan har internet explorer. eller om du sitter vid en Mac så kan du ladda hem IE om du bara har safari

Har firefox


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har firefox

min stationära har oxå firefox och det funkar ej, men på denna explorersak går det fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wingman:

Du kan ju alltid testa att byta din ordinarie webbläsare till Google chrome eller mozilla firefox om du redan har internet explorer. eller om du sitter vid en Mac så kan du ladda hem IE om du bara har safari

That's the stupidest thing I've....

Det är antagligen microsoft som säger "FUCK YOU FREEWAREZ" och gör så att hotmail bara fungerar i deras webläsare (som sedan i princip bara fungerar på deras operativ system).

Och seriöst, varför skulle hotmail fungera BÄTTRE på en annan webläsare än den som ägs av samma företag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muffins_planned:

min stationära har oxå firefox och det funkar ej, men på denna explorersak går det fint

Så om jag byter till explorer så ska det funka bättre? Kan testa! Fast har ju firefox som standardwebbläsare, hur ändrar man det?
Känner mig så datordum. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så om jag byter till explorer så ska det funka bättre?

Det kan jag inte garantera, jag vet bara att det funkar på denna dator, men inte stationära som har firefox, men jag vet inte varför.


   
SvaraCitera

isola:

Känner mig så datordum.

Första gången man öppnar sin nya webbläsare så brukar det komma upp "vill du ändra ** och använda som standardwebbläsare" annars så finns det väl något på kontrollpanelen. har precis börjat använda en kopia av Windows 7 så hittar inte mkt [tard] vet inte änns hur man crackar spel på en windows 7 :(((( får väl leta efter en annan tråd om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wingman:

Första gången man öppnar sin nya webbläsare så brukar det komma upp "vill du ändra ** och använda som standardwebbläsare" annars så finns det väl något på kontrollpanelen.

Ja, känner igen det. Men var längesedan jag bytte till eldräven.

muffins_planned:

et kan jag inte garantera, jag vet bara att det funkar på denna dator, men inte stationära som har firefox, men jag vet inte varför.

Konstigt. Får testa med explorer.


   
SvaraCitera

du har min medkänsla för din förtvivlan


   
SvaraCitera