Aviseringar
Rensa alla

Problem med kille


Ämnesstartare

Hej, jag vill inte låta som värsta desperata tjejen nu men jag behöver verkligen hjälp.

Jag träffade en kille på en fest för några veckor sedan. Dagen efter kontaktade han mig och tackade för att jag hade hjälpt honom, för han var väldigt, väldigt full på festen och kunde knappt stå upp. Vi har pratat jätte mycket sen det. Grejen är att jag förstår verkligen inte vad han vill, om han är intresserad eller inte. 

För tre dagar sedan (lördag) så pratade vi och vi kom fram till att ses snart igen, fast inte på en fest. (Vi har pratat om detta innan men han har liksom undvikit frågan lite.) Han lät i alla fall positiv till det denna gången och skickade smileys och hjärtan och så frågade han vad vi skulle göra och så sa jag några alternativ och så sa han att film inte hade suttit fel. Efter ett tag när vi pratat om lite annat frågade jag när vi skulle ses och han har fortfarande inte svarat. Han har på så att man ser när han har läst smset, det står inte att han ens läst det utan det står bara att det levererats. Jag vill inte vara jobbig och vara för på liksom, jag bara undrar om han verkligen vill ses. Min kompis, kompis som känner honom säger att han är jätte blyg. Han kanske är rädd/blyg för att ses? Jag vet inte vad jag ska göra. Är han ointresserad eller? Vad tror ni? Hjälp mig!Ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

Han är väl nervös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta någon dag till och skicka sedan ett sms och undra hur det blev med filmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Vänta någon dag till och skicka sedan ett sms och undra hur det blev med filmen

Jo det är ett bra förslag. Men samtidigt vill jag inte vara för på så han tycker att jag är jobbig. Jag själv tycker det är jobbigt när killar är alldeles för på. Men jag skriver till honom i morgon och frågar hur det blir med filmen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behöverhjälp_97:

Jo det är ett bra förslag. Men samtidigt vill jag inte vara för på så han tycker att jag är jobbig. Jag själv tycker det är jobbigt när killar är alldeles för på. Men jag skriver till honom i morgon och frågar hur det blir med filmen. 

Gör det och lycka till!Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

Gör det och lycka till!Glad

Ska jag fråga om han vill gå på bio i helgen eller ska jag fråga om han vill komma hem till min pappa (för han är bortrest i helgen så är ensam hemma) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att ni ska gå på bio på lördag kl 19 typ. Då slipper han fundera Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behöverhjälp_97:

Ska jag fråga om han vill gå på bio i helgen eller ska jag fråga om han vill komma hem till min pappa (för han är bortrest i helgen så är ensam hemma) 

Hmm..är det första gången ni ses kanske ni ska träffas på någon bio?


   
SvaraCitera