Aviseringar
Rensa alla

Problem med kompisar


Ämnesstartare

Det finns 1 kille i min klass som är mer populär än dom andra. Så när man har roligt med han känns det mer värt än om man har roligt med nån annan.

Detta är väldigt jobbigt för det känns inte värt att ha roligt med nån annan. Känns som att allt kretsar kring han och alla vill vara med han.

Hur ska jag göra så det ska sluta kännas så? [chocked]


   
Citera

Få ett djupare förstående för varje enskild individ och dess personliga kapaciteter.
Nä, men bli fri. Frisinnad, dock inte klä av dig.

[love]


   
SvaraCitera

mopsen:

Få ett djupare förstående för varje enskild individ och dess personliga kapaciteter.
Nä, men bli fri. Frisinnad, dock inte klä av dig.

[y]

håller faktiskt me


   
SvaraCitera

RomTom:

Hur ska jag göra så det ska sluta kännas så?

Vaddå, är det en "populär" kille, som alla vill vara med och är man med honom har man status?
Trivs du med honom så var med honom, om du bara är med honom för att han är populär så skit i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Vaddå, är det en "populär" kille, som alla vill vara med och är man med honom har man status?
Trivs du med honom så var med honom, om du bara är med honom för att han är populär så skit i honom.

Alltså han är inte direkt populär i hela skolan men i vårt typ kompisgäng är han populärast och alla brukar ha roligt med han (även jag) men det som e jobbigt att när man är med nån annan känns det inte värt på nått sätt

Så om han är med 1 annan och jag är med 2 andra kompisar känns det endå som det skulle vara mer "värt" att vara med dom. [chocked]


   
SvaraCitera

Hmm.. är du kär eller vad är det frågan om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Hmm.. är du kär eller vad är det frågan om?

haha nej verkligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bög


   
SvaraCitera

Mellanstadiet var coolt


   
SvaraCitera

HAHAHA, trodde det var en tjej som skrev och då tyckte jag att det var förståeligt. Men sen såg jag att du var kille och då fattade jag inte.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera