Aviseringar
Rensa alla

Problem med längden! Behöver höra era tankar och åsikter


Ämnesstartare

Hej,

Det är så att jag är 16 år och 8 månader och är bara 165! Jag har regelbunden träffat en doktor, som följt min växt sedan jag var liten. Jag har tagit blodprover och så vidare, som säger att allting stämmer, att jag uppnår alla värden. När det gäller genetisk, så är min mamma 160cm och pappa 180cm. Från pappas sida är alla långa och från mamma så är alla korta. Pappa kom sent in i puberteten och växte sedan mycket när alla andra av hans vänner hade stannat. Problemet är att jag verkar inte växa mycket för att vara inne i puberteten och ja jag är inne i puberteten. Doktorn säger dock att jag kommer bli runt 168cm men inte längre än 170cm. Låter ologiskt? För ett år sedan tog jag några röntgen bilder som visade att jag hade ett skellet som en 14åring, då jag var 15. Vad tycker ni.. Helst vill jag bli runt 180, om det går..


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har säkert lång kuk ist.. Visst?


   
SvaraCitera

kristianj94:

Det är så att jag är 16 år och 8 månader och är bara 165!

jag är knappt 165[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag är knappt 165[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

å nej världen går under buhu.

väx upp och acceptera dig själv, det är den bästa tjänst du kan göra dig själv.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

kristianj94:

allting stämmer

kristianj94:

uppnår alla värden

Så... vad är problemet?

Alla kan inte vara långa och ståtliga. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr så kommer du inte bli längre om du redan haft din "växtspurt"
Det bästa du kan göra coh jag är hundra procent ärlig nu är att flytta ifrån sverige, jag säger inte det här för att trolla eller vara elak, utan för att hjälpa. Folk är dömer folk jävligt mcyekt på utseende och längden är en enorm faktor, inte bara socialt men utan i yrkeslivet också.

Tänk på att svenskarena har ett väldigt högt snitt på längd (Tror statistiskt sätt att medellängden är 182 men det känns som de felsta man ser är längre, det finns många extremt korta som drar ner snitet)

Flytta till ett land med lite kortare snitt så kommer du bli bättre bemött i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Text

Vad fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Vad fan

Vaddå?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget fel med korta människor :p bättre att acceptera det och gå vidare


   
SvaraCitera

Heter du stefan btw?

nä men don't worry. bli en boytoy hos någon halv-pedo MILF.


   
SvaraCitera

Var inte ledsen för det!
Det är jättegulligt med korta killar! 😀


   
SvaraCitera

168 är inte så pjåkigt ju.


   
SvaraCitera