Aviseringar
Rensa alla

problem med min flickvän


Ämnesstartare

jo det är så att hon aldrig verkat vilja veta av mig

när vi möts så säger hon "fan det är ju den dåren igen" och sticker, det går inte ens att prata med henne för hon springer och låser om sig.

jag har ringt massa gånger och sagt att jag älskar henne och först var det som om hon inte fattade vem jag var. o nu på senare tid har hon bytt nummer tre gånger

jag tror hon har träffat nån annan men är inte helt säker. för hon har vigselring och ett barn och hjag har sett en man lämna hennes lägenhet flera gånger

vad skulle ni gjort i en sån här situation?


   
Citera

Kidnappa barnet och hota med att mörda ungen ifall ni inte träffas m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strongo:

Kidnappa barnet

tro inte att jag inte tänkt på det men dom har konstant stenkoll, litet barn du vet. Och de bor på tredje våningen med knappt nåt att klättra på


   
SvaraCitera

Strongo:

Kidnappa barnet och hota med att mörda ungen ifall ni inte träffas m.m.

Ja, det är det enda möjliga alternativet


   
SvaraCitera

Djävulen:

tro inte att jag inte tänkt på det men dom har konstant stenkoll, litet barn du vet. Och de bor på tredje våningen med knappt nåt att klättra på

Anlita en ninja!


   
SvaraCitera

jag skulle lämna henne i fred och gå vidare med mitt egna liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_mixor:

jag skulle lämna henne i fred och gå vidare med mitt egna liv

men det har alltid varit vi och jag vet att hon älskar mig för jag har skrivit det i mina anteckingsblock typ 3000 gånger


   
SvaraCitera

Djävulen:

men det har alltid varit vi och jag vet att hon älskar mig för jag har skrivit det i mina anteckingsblock typ 3000 gånger

kan det vara så att du är en "våldtäktsman"..?!


   
SvaraCitera

Anlita en torped som kan mörda hennes man och så passar du på att förföra henne i hennes sorg, då är hon nog lagom sårbar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_mixor:

kan det vara så att du är en "våldtäktsman"..?!

jag skulle ALDRIG röra min älskling på det sättet, aldrig. förutom den enda gången
och hon vet mycket väl att jag skulle kunna dö för henne för jag skickade min blodiga t-shirt som jag skrivit i blod på att "du jag kan dö för dig" , så försök inte komma med sånt skit


   
SvaraCitera

Djävulen:

jag skulle ALDRIG röra min älskling på det sättet, aldrig. förutom den enda gången
och hon vet mycket väl att jag skulle kunna dö för henne för jag skickade min blodiga t-shirt som jag skrivit i blod på att "du jag kan dö för dig" , så försök inte komma med sånt skit

testa att dö för henne då..då blir säkert allt mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_mixor:

testa att dö för henne då..då blir säkert allt mycket bättre

isåfall dör vi tillsammans, som jag sa till henne i telefon senast. vi hör ihop i livet lika mycket som vi gör i döden och sannare kärlek än så existerar inte


   
SvaraCitera

Djävulen:

isåfall dör vi tillsammans, som jag sa till henne i telefon senast. vi hör ihop i livet lika mycket som vi gör i döden

ta med henne ner i döden då..?
då kan du ju vara med henne för evigt


   
SvaraCitera

Haha vafan. JÄVLAR VA SERIÖSA ALLA ÄR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_mixor:

ta med henne ner i döden då..?
då kan du ju vara med henne för evigt

lita på det. lita på det.


   
SvaraCitera