Aviseringar
Rensa alla

Problem med min iphone 4


Ämnesstartare

Asså , det är en vit och jag fick den för 2 månader sen och man hör inte videosar som man spelar in. man hör musik och sånt men inte när man filmar. Då är det ju alltså fel på "micken"? Vad ska jag göra? Micken sitter väl där vid kameran på framsidan under det svarta strecket.. help me!


   
Citera
Ämnesetiketter

du borde ha garati på den eftersom den bara är två månader gammal. hör med dom där du köpte den om vad du ska göra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör denna tråd i relationsforumet
hallå


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
zIGGE

Ställt in att micen ska vara på vid videoinspelning

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Ställt in att micen ska vara på vid videoinspelning

vart & hur gör man det, snälla hjälp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om du kan ringa och prata med någon så e inte micen sönder. Ring till Apples kundservice annars och så dom hjälper dig att sätta på micen ( om det är det som är problemet) [y] http://www.apple.com/se/support/

äppelpaj:

Micken sitter väl där vid kameran på framsidan under det svarta strecket..

Nej, det är högtalaren som du håller mot örat när du pratar med nån skulle jag tro...


   
SvaraCitera

vart köpte du den? köpte du i butik borde du kunna gå in och byta om du har kvitto och allt. det kunde min polare göra på telia då hennes krånglade (trots att det antagligen berodde på att teckningen hemma hos henne var kass för tillfället). annars har du rätt att lämna in den på nått sätt då du antagligen har garanti kvar.


   
SvaraCitera

eller antagligen har garanti heter det. för har du det så har du den kvar. man har det ett år.


   
SvaraCitera