Aviseringar
Rensa alla

Problem med min mobil...


Ämnesstartare

Jag har lite problem med min mobil och skulle behöva lite hjälp..
Det är nämligen så att jag inte kan trycka på hemknappen & sidoknappen på mobilen, för att ta bilder & vet inte hur jag ändrar det så jag kan ta bilder på ett enklare sätt?

Sedan är det att jag kan ladda mobilen i datorn men om jag ska föra öer bilder till datorn från mobilen eller tvärtom, så känner inte min dator /mobilen igen själva enheten. Kollat runt lite på google där det bara stod att det var ett känt problem, frågat personalen på telefonbutiker om hjälp men de sa bara att jag skulle skicka in mobilen på lagning  men tänkte om man kunde fixa detta själv, istället för att lägga massa pengar...


   
Citera
Ämnesetiketter

borde inte vara något som behövs lagas? vad har du för dator?


   
SvaraCitera

jag brukar ladda upp bilden/bilderna på typ en hemsida eller chatt eller osv npgot jag kan komma åt både på dator och telefon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
borde inte vara något som behövs lagas? vad har du för dator?

Jag har bilderna på datorn och mobilen, men om jag vill ha bilderna på datorn till min mobil, så känner inte datorn igen enheten till min mobil. 
Jag kan fota med hemknappen & sidoknappen, men det funkar bara ibland om man har tur, borde finnas ett lättare sätt tycker man ju..

Jag har en samsung mobil och en hp dator. 


   
SvaraCitera

Har också en Samsung. Gick in på bruksanvisningen i inställningar och där var det en hel del info om kameran jag inte visste om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Har också en Samsung. Gick in på bruksanvisningen i inställningar och där var det en hel del info om kameran jag inte visste om. 

Jag testade lite saker men det funkar fortfarande inte att fota och min dator känner inte igen mobilens enhet heller, så kan knappt göra något på min mobil känns det som, det är ju ändå nödvändiga funtioner jag vill kunna använda som för mig är viktiga..


   
SvaraCitera

lägg den i ris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:
lägg den i ris

Det gäller väl bara om den har fått vatten på sig, för då suger riset upp vattnet, och man förstör inte batteriet i telefonen. 


   
SvaraCitera

jossie94:

Det gäller väl bara om den har fått vatten på sig, för då suger riset upp vattnet, och man förstör inte batteriet i telefonen. 

nejnejnej riset lockat till sej asiater på natten och då lagar dem den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:

nejnejnej riset lockat till sej asiater på natten och då lagar dem den

skulle de där vara kul? 


   
SvaraCitera

jossie94:

skulle de där vara kul? 

ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:

ja 

jag såg inte det roliga...kan du förklara vad som skulle vara kul med att riset lockar till sig asiater? om du inte vet det, så pratar vi om mobiltelefoner här, inte om vad asiater äter..och jag frågade endast om hjälp med mobilen, tror du inte att jag redan testat riset då? jag har testat det mesta. 


   
SvaraCitera

jossie94:

jag såg inte det roliga...kan du förklara vad som skulle vara kul med att riset lockar till sig asiater? om du inte vet det, så pratar vi om mobiltelefoner här, inte om vad asiater äter..och jag frågade endast om hjälp med mobilen, tror du inte att jag redan testat riset då? jag har testat det mesta. 

ja jag förlåter dej


   
SvaraCitera