Aviseringar
Rensa alla

problem med spöken.


orka[tired] dörren till mitt klassrum åker upp när vi har lektion.
OMG det bara måste vara ett spöke då!!!!!!![chocked][chocked][surprised][surprised][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

orka dörren till mitt klassrum åker upp när vi har lektion.
OMG det bara måste vara ett spöke då!!!!!!!

min dörr åker up på natten jag vänder mig om så allt svart därute.
vafan och ingen kommer in. det behöver inte vara spöken men jag blir så rädd som jag skriker nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte rätta felen.


   
SvaraCitera

ti-92:

min dörr åker up på natten jag vänder mig om så allt svart därute.

oj så konstigt, det är ju natt[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

oj så konstigt, det är ju natt

va? inte min yterdörr om du trode det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

min dörr åker i bland upp av sig själv, jag blir så klart jätte rädd och går up och stänger den.

Det brukar möjligtvis inte ske när du har fönster öppet? Dåliga dörrar brukar åka upp av sig själva om det blåser lite på dem. Om inte, skaffa lås. När låsta dörrar öppnar sig av sig själva är det dags att oroa sig.

ti-92:

sen när jag lägger mig igen hör jag massa ljud utan för dörren, det låter från klädkammaren tror jag.

Jag gissar på att du missbedömer var ljuden kommer ifrån och att det egentligen är någon av dina familjemedemmar som har sex. Eller gör något annat som låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det brukar möjligtvis inte ske när du har fönster öppet? Dåliga dörrar brukar åka upp av sig själva om det blåser lite på dem. Om inte, skaffa lås. När låsta dörrar öppnar sig av sig själva är det dags att oroa sig.

ja korsdrag, men fönstrerna måste vara öppna nära dörren och det är alltid två som ska vara öppna och inga dörrar frå vara stängda då blir det korsdrag.

mediakatt:

Jag gissar på att du missbedömer var ljuden kommer ifrån och att det egentligen är någon av dina familjemedemmar som har sex. Eller gör något annat som låter.

inte kl 2 på natten. jag bor i lägenhet så det hörs att någon stampar, ja har frågat mina föräldrar det har inte varit uppe och gått på natten. och ibland hörs det uppeifrån men vinden är där. min sysster har också hört det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

ja korsdrag, men fönstrerna måste vara öppna nära dörren och det är alltid två som ska vara öppna och inga dörrar frå vara stängda då blir det korsdrag.

Icke. Min dörr glider upp så fort jag öppnar mitt fönster, och den är åtminstone sex-sju meter från fönstret.

ti-92:

inte kl 2 på natten. jag bor i lägenhet så det hörs att någon stampar, ja har frågat mina föräldrar det har inte varit uppe och gått på natten. och ibland hörs det uppeifrån men vinden är där. min sysster har också hört det.

Ni har drabbats av skadedjur? Era grannar gör saker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja men jag blir iallefall skit rädd. min lägenhet byggdes runt 50 talet .


   
SvaraCitera

ti-92:

min dörr åker i bland upp av sig själv, jag blir så klart jätte rädd och går up och stänger den. sen när jag lägger mig igen hör jag massa ljud utan för dörren, det låter från klädkammaren tror jag.

Problemet är inte spöken, utan drag och sättningar i huset + din fantasi. [smile]


   
SvaraCitera

ti-92:

min lägenhet byggdes runt 50 talet .

Där är problemet. Gamla hus låter mycket. [zzz]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Ändra din syn att se på det. Antingen så kan du sluta tro på det, vore kanske det bästa. Eller så kan du tänka dig att du har en aura som tar bort alla spöken, så tänkte jag alltid när jag var liten och låg i sängen och var rädd. Någon slags laseraura som tar bort allt.

Men jag är inte rädd för sånt längre, kanske om jag skulle vara själv i en liten stuga mitt ute i skogen, men det skulle bara vara normalt 😛


   
SvaraCitera

Om du ser en främling människa medan du tittar i spegeln, så e det ett spöke XD.... Det har jag lärt mej av THRILL MOVIES så att säga hehe [cool]


   
SvaraCitera

EN MÄRKLIG MAN passar lit mer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske drar i huset.


   
SvaraCitera