Aviseringar
Rensa alla

Problem med Spotify i mobilen.


Ämnesstartare

Har haft spotify till mobilen ett bra tag med det var inte förr än kanske en timme sen jag stötte på problem med det. när jag lyssnar på musik så stängs spotify av så fort jag trycker på hem-knappen och så fort jag låser skärmen. vet någon vad problemet är? var inne och ändrade lite i inställningar innan det blev såhär, så det är kanske nått jag gjort.


   
Citera
Ämnesetiketter

köp dina låtar istället. mkt billigare i längden! (kanske inte om du använder gratis versionen)

Är din mobil gammal?
Har din mobil multi-tasking?
Brukar program crasha på din mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sex månaders gratis premium just nu och en alldeles ny iPhone 4 som jag fick för två dagar sen. det har funkat precis som det ska fram tills idag.


   
SvaraCitera

hmm.... min funkar utmärkt. det måste va nått i inställningarna. får kolla det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft iPhone i 3 år och kan mer eller mindre säga att i början är allt grekiska. Men med tiden lär du dig.

Annars, dubbelklicka på hemknappen för att se multi-touch. Håll sedan ned Spotify ikonen, då ser du en ring i dess vänstra övre hörn med ett vitt sträck. Klicka på den, då stängs det av. Tryck sedan på appen igen, då skall det möjligen fungera.

Om inte. Uppdatera/installera bara om den. Endast 5 minuter eller mindre förlorar du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det funkade igen efter att jag startat om mobilen, haha.. tack för hjälpen!


   
SvaraCitera

Jag har haft samma problem som dig. och precis som dig så funkar det igen när man startar om telefonen 🙂


   
SvaraCitera