Aviseringar
Rensa alla

Problem med world of warcraft


Ämnesstartare

Tjenare!

Jo det är så att jag har ingen aning om vad min lillebrorsas lösenord är till world of warcraft, han har blivit jävligt aggresiv etc, p.g.a wow. Har själv spealat wow och vet hur det påverkar en... Frågan är, kan jag sätta family control på hans konto på något sätt överhuvudtaget utan att jag vet hans lösenord? Kontakta Blizzard eller något i den stilen...?


   
Citera

Ingen aning faktiskt. Om jag var du så skulle jag kontakta Blizzard och fråga. Dom lär ge dig det bästa möjliga svaret.


   
SvaraCitera
Issen

Om du har all annan info kan du ju be om lösenordåterställning.

Typ adress, namn osv... finns funktioner för de där.


   
SvaraCitera

Hjälp mig:

han har blivit jävligt aggresiv

Du vet iallafall vad problemet sitter min bror är bara allmänt aggressiv [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo, har bröder som är äldre än mig, runt 30-35 års åldern, ingen fara för honom att respektera dem, men när det gäller mig så blir jag behandlad som ett barn, svär hursom helst, hur han än vill... Har blivit rejält trött på det nu, och tänkte att jag skulle separera/sänka hans speltillgänglighet på wow.


   
SvaraCitera

Om han någonsin lämnar spelet igång när han går ifrån så släng bort alla hans saker och ge hans "pengar" till random personer. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm låter som en annars bra ide lawls!

Lament:

Om han någonsin lämnar spelet igång när han går ifrån så släng bort alla hans saker och ge hans "pengar" till random personer.

Tillåt mig ett elakt hånskratt.


   
SvaraCitera
Tyrael

Hjälp mig:

Frågan är, kan jag sätta family control på hans konto på något sätt överhuvudtaget utan att jag vet hans lösenord?

Haha, det heter Parental Control och jag vet inte vart du fått Family Control ifrån? Något i hemmet kanske? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Hjälp mig:

Frågan är, kan jag sätta family control på hans konto på något sätt överhuvudtaget utan att jag vet hans lösenord? Kontakta Blizzard eller något i den stilen...?

Nej, du kan inte göra det utan att ha tillgång till kontot.

Lament:

Om han någonsin lämnar spelet igång när han går ifrån så släng bort alla hans saker och ge hans "pengar" till random personer. [party]

Det kommer inte att funka. Han behöver snacka med en GM så är det högst sannolikt att han får tillbaka sakerna om han förklarar hur det gick till.


   
SvaraCitera

Dreamcypher:

Det kommer inte att funka. Han behöver snacka med en GM så är det högt sannolikt att han får tillbaka sakerna om han förklarar hur det gick till.

Fan, det glömde jag.


   
SvaraCitera

Ett tips, om du har en router med access control så kan du blocka av Blizzards login-server IP adress med hjälp av access controllen, vilket innebär att han inte kommer kunna ansluta till spelet.


   
SvaraCitera

Säg till mamma eller slå en slägga i hans dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade personligen väntat till en dag när han inte var hemma eller liknande och plickat bort en del av datorn... typ en del av sladdarna eller likande så kan han sitta här med sin dator.... alla sladdarna mellan hårddisk/hårddiskarn (om han har flera) och moderkort till exempel ;P


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera