Aviseringar
Rensa alla

Problemet med kvinnor och inställning till det


Ämnesstartare

Jag har hela tiden vetat att kvinnor inte förtjänar mer kärlek än ett husdjur, de är liksom inget man kan lita på eller ens ha någon djupare relationer till då de imorgon kommer bli kåta i brallan och springa efter något annat.

jag har brukar respekterar kvinnor så mycket vilket lett till bättre och självsäkrare och tydliga mål med dem och DET STÖRSTA MIDSTAGET jag någonsin gjort har varit att FÅ KÄNSLOR för en kvinna/tjej. Det är där allt tar stopp och det är precis det man bör göra för att aldrig få en flickvän. 

syftet är att man ska se dem som de är vilket är som husdjur utan vidare förståelse för ett eller annat. 

Det dummaste jag någonsin gjort har varit att få känslor för en tjej och dessutom sagt det till henne.... Hur jävla pantade är inte jag??? Hahshhshshs. Jag skämmas, men det är väldigt sällan detta händer. 

säg mig, kan man vara dummare än att säga att man tycker om en tjej? Om ja, har du tjej? Hahahhaahah

det må vara en simpel fråga men lösningen är extremt svår att alla i hela världen försöker hitta lösningen på just detta som jag gjorde mitt för att förklara.


   
Citera
Ämnesstartare

Kanske snarare du som är problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte vårt problem att inga tjejer gillar dig. Dessutom förvärrar du hela grejen med denna inställningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Inte vårt problem att inga tjejer gillar dig. Dessutom förvärrar du hela grejen med denna inställningen

Haha du är så blåst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså herregud? Släpp de, de är väl bara fint att du faktiskt vågar säga att du gillar nån? Och snälla ändra din attityd, de behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
Asså herregud? Släpp de, de är väl bara fint att du faktiskt vågar säga att du gillar nån? Och snälla ändra din attityd, de behövs.

Nej kommer absolut inte att släppa detta och kommer absolut inte att ändra inställning.  


   
SvaraCitera

Med tanke på ditt gamla inlägg tycker jag att allt du har skrivit här är reaktioner på hur en viss "tjej" har behandlat dig och din inställning grundar sig inte på nåt viktigt egentligen


   
SvaraCitera

LOL. Välj rätt tjej bara. Hur svårt kan det vara egentligen. Problemet ligger hos dig gubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Nej kommer absolut inte att släppa detta och kommer absolut inte att ändra inställning.  

Då är det ditt problem att tjejen gör som hon gör 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GigaChad:
LOL. Välj rätt tjej bara. Hur svårt kan det vara egentligen. Problemet ligger hos dig gubben

Då får jag åka till Asien eller något liknande. Såååå svårt är det!!  I Sverige kommer alla ha samma beteende. Att leta efter en specifik person utan dessa patetiska egenskaper är inte lika enkelt som du tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Då är det ditt problem att tjejen gör som hon gör 🙂

Nej, det har med majoriteten av äckliga brudar att göra.

att hon är en hora har med min personlighet att göra?? Ska ignorera äckliga äcklet, hon har försökt hela veckan för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Haha du är så blåst.

På vilket sätt är jag blåst? Det är du som har blivit ett incel för att en tjej du gillade inte gillade dig tillbaka, vilket antagligen var för att din kvinnosyn är värre än gretas syn på diesel


   
SvaraCitera

Whatever666:

Då får jag åka till Asien eller något liknande. Såååå svårt är det!!  I Sverige kommer alla ha samma beteende. Att leta efter en specifik person utan dessa patetiska egenskaper är inte lika enkelt som du tror.

Asiatiska kvinnor kommer bara att se dig som en odräglig, svettig västerlänning 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du slutar att vara bitter och gör något vettigt istället så ska du se att det går bättre:) använd allt hat till något konstruktivt ist 


   
SvaraCitera

Tror inte det är puckat att säga till en tjej att man gillar henne. Allt annat du skrev var lite svårt att förstå. Själv så vill jag ha kvar min självständighet och väljer att inte söka ut relationer bara för att, sen vet jag inte hur jag hade betett mig om det verkligen fanns en tjej som jag tyckte om och som tyckte om mig tillbaka, då kanske jag hade valt att ingå i ett förhållande ändå men det vet jag ju inte.


   
SvaraCitera