Aviseringar
Rensa alla

Problemet med kvinnor och inställning till det


Ämnesstartare

Bananlåda:

På vilket sätt är jag blåst? Det är du som har blivit ett incel för att en tjej du gillade inte gillade dig tillbaka, vilket antagligen var för att din kvinnosyn är värre än gretas syn på diesel

Vad gaggar du om? Det var hon som raggade upp mig. DET VAR HON OCH INTE JAG. DET ÄR HON SOM BLIR SVARTSJUK NÄR JAG PRATAR OM ANDRA KVINNOR/TJEJER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Vad gaggar du om? Det var hon som raggade upp mig. DET VAR HON OCH INTE JAG. DET ÄR HON SOM BLIR SVARTSJUK NÄR JAG PRATAR OM ANDRA KVINNOR/TJEJER

Om hon börjar prata med dig och du börjar snacka om andra tjejer så är det ju självklart att hon börjar ignorera dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Nej, det har med majoriteten av äckliga brudar att göra.

att hon är en hora har med min personlighet att göra?? Ska ignorera äckliga äcklet, hon har försökt hela veckan för mig

Jag vet ju inte vad som hänt exakt, men ser ju att din personlighet är åt skogen, och kalla henne hora? Tänk liksom på hur du kallar henne, förstår hon inte vill komma nära dej då asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är du som är problemet och hur du ser på kvinnor. 
Ändra ditt tankesätt och hur du ser på tjejer så kanske de behandlar dig bättre


   
SvaraCitera

Whatever666:

Nej kommer absolut inte att släppa detta och kommer absolut inte att ändra inställning.  

Var singel ock oskuld då. För med din attityd kommer du aldrig få ett varaktigt förhållande med en tjej/kvinna.


   
SvaraCitera

Whatever666:

Då får jag åka till Asien eller något liknande. Såååå svårt är det!!  I Sverige kommer alla ha samma beteende. Att leta efter en specifik person utan dessa patetiska egenskaper är inte lika enkelt som du tror.

Om man behöver åka till ett annat land för att träffa en partner, då ingen kommer vilja ha en i detta land, är bara patetiskt och troligen inte så värst lyckat i längden. För vet du vad som inte är lika svårt? Att hitta personer som kan visa respekt och uppträda moget. Överallt i värden kommer personer kunna hitta mycket trevligare umgänge. 

Problemet är inte kvinnorna eller normerna i landet. 

Min fråga till dig, är du lika öppen med dina åsikter, ansikte mot ansikte till dina vänner och anhöriga?


   
SvaraCitera

Håller med döda alla tjejerTardig


   
SvaraCitera

jag blev just saharaöknen Mycket glad


   
SvaraCitera