Aviseringar
Rensa alla

problems


Ämnesstartare

hejhej

Jag har ett problem som väl egentligen inte är ett problem. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i två år och varit med varandra nästan varje dag sen vi blev tillsammans. Tofflar [love] well, i och med detta så har vi ju båda två kommit ifrån våra vänner ganska rejält, mest jag skulle jag nog säga. Men min kille också, vi träffar kompisar då och då och går oftast ut tillsammans med gemensamma vänner osv.

Iallafall, nu har min pojkvän börjat hänga mer och mer med sina vänner igen, vilket man ju kan förstå. Vilket betyder: less time for me. Vilket egentligen inte borde vara ett problem men jag tycker det är jobbigt [sad] är liksom van vid att min kile vill vara med mig hela tiden.

Jag mår seriöst dåligt över detta, för han har förändrats ganska mycket. Vet att jag har fel men vet inte hur jag ska komma över att jag inte kan vara med honom så ofta..

tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Enda sättet är väl att du härmar honom så att det blir balans [y]

Försök träna på att vara ifrån honom! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hjälper ej själviska människor med att försöka göra dem ännu mer själviska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Jag hjälper ej själviska människor med att försöka göra dem ännu mer själviska.

suck...


   
SvaraCitera

Testpilot:

träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, för alla som nån gång sett serien "The Hill"s vet ju hur det gick för Spencer och Heidi...

..ett skräckexempel på hur den ena parten isolerar dem båda [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa egna vänner? [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Skaffa egna vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma här med mej och min kille, fast tvärtom. det är jag som inte vill vara en siamesisk tvilling med honom längre
och han har tappat bort alla sina gamla kompisar (om han nu hade några)
men jag tänker inte ha dåligt samvete för att han sitter hemma och deppar, han får faktiskt fixa vissa grejer i sitt liv själv

meeen tips till dej är väl, umgås med dina vänner, om du har några, eller ja börja umgås med andra över huvud taget. också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle få panik om min partner iglade sig fast på mig sådär.
Hade en kompis vars pojkvän gjorde så, slutade inte bra.
Ta tag i ditt liv. Självklart så kan ni träffas ofta, men ni måste ha egna liv också.


   
SvaraCitera