Aviseringar
Rensa alla

Producera bröstmjölk som man?! [surprised]


Ämnesstartare

Hej UM!

Har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Jag har läst att det är möjligt för män att börja producera bröstmjölk och att det tom finns män som ammar!? [surprised]
Tydligen så ska man börja producera mjölk om man stimulerar bröstvårtorna mycket? Jag gillar att smeka min bröst och att låta min sexpartner suga, slicka och bita där ger mig ofantligt mycket njutning. Dessutom så vill jag ta anabola steroider som kan göra att man får lättare att producera mjölk!

Hjälp vad ska jag göra för att inte börja producera mjölk? Måste jag ge upp stimulin om jag börjar ta bola? [chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

Du börjar inte ta anabola steroider?

/thread


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår dåligt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också hört det, men att de blir så när mannen typ blir väldigt involverad i sin flickväns/frus graviditet .. lr nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du börjar inte ta anabola steroider?

/thread

Jo vill börja med det snart.

Cacaoxo:

mår dåligt

Jag vet äckligt juh :S

daisy:

Jag har också hört det, men att de blir så när mannen typ blir väldigt involverad i sin flickväns/frus graviditet .. lr nåt

Vad menar du? Jag har ingen gravid flickvän/fru, kan jag vara lugn då?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha du

Inte kul at skratta åt andras problem sådär 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Inte kul at skratta åt andras problem sådär 🙁

Tycker inte du borde se det som ett problem. Jag har hört att människomjölk är mumsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

http://en.wikipedia.org/wiki/Male_lactation

Så du rekomenderar alltså SERM under hela kuren eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Vad menar du? Jag har ingen gravid flickvän/fru, kan jag vara lugn då?

Jag har bara hört de, vet inte ens om de stämmer. Men om de stämmer så är det ändå vääldigt ovanligt + att man producerar bara mjölk när man är gravid (tror jag) för att ge till barnet , så du måste typ känna dig gravid för att ha möjligheten för de.. Vart läste du:

Zwift:

Jag har läst att det är möjligt för män att börja producera bröstmjölk och att det tom finns män som ammar!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tycker inte du borde se det som ett problem. Jag har hört att människomjölk är mumsigt.

Men jag tycker det är äckligt. Tänk om jag hade sex med en kille och säg på hans bröst å så kom det mjölk, blä [tard][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

+ att man producerar bara mjölk när man är gravid (tror jag) för att ge till barnet , så du måste typ känna dig gravid för att ha möjligheten för de..

[confused]

Känna mig gravid, alltså... jag är kille?

daisy:

Vart läste du:

svensk dagstidning tror jag de va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

bröstmjölk

Nja, vätska men knappt värt att kalla mjölk då mjölk innehåller nyttiga ämnen och så vidare.

För att män ska producera "mjölk" krävs en jävla massa.. Ungen ska Dold text: försöka dia en hel del, stackars barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Så du rekomenderar alltså SERM under hela kuren eller?

Har absolut ingen erfarenhet av'et.


   
SvaraCitera