Aviseringar
Rensa alla

Produktnyckel till Microsoft Word 2007


Ämnesstartare

jag lyckades på något sätt fixa ett produktnyckel för ett tag sen, men nu står det att den inte är giltig längre. Hur skall jag fixa en produktnyckel?

Jag vill inte köpa ett program för ca 1000:-, utan vill bara ha ett gratisprogram. Word, Excel och PowerPoint, inget annat behövs.
Hur skall det lösas? Som det är just nu kan jag inte plugga ordentligt. Det är jobbigt.

Någon som vet hur man kan ladda hem programmet?

(ett gratisprogram är väl inget som kan tolkas som stöld? eller? Det är gratisprogrammet jag vill ha, om det nu finns)


   
Citera
Ämnesetiketter

OpenOffice.org är gratis.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag vill inte köpa ett program för ca 1000:-, utan vill bara ha ett gratisprogram.

MS Office är inte gratis, vänd dig som Torftig säger till OOo om du vill ha gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

MS Office är inte gratis, vänd dig som Torftig säger till OOo om du vill ha gratis.

Torftig:

OpenOffice.org är gratis.

Efter en diskussion med brodern min så har jag numera installerat och börjat använda openoffice. 😛


   
SvaraCitera

Vad läskigt, jag laddade ned det igår ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag laddade också ner det igår :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick PRECIS samma problem igår, mitt word hade slutat funka för att det var nedladdat. Fick sitta igår och skriva i anteckningar haha. Håller på att ladda ner open office oxå nu, tack [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera