Aviseringar
Rensa alla

Produktplaceringstråden!


Ämnesstartare

Oh yes my preciousss!

En tråd att lista saker som kan rekommenderas till andra, att fylla på med tiden.

Tänkte mig på individnivå, så man tar sin egen lista och lägger till sitt senaste tillskott. [y]

Det behöver inte vara någon beskrivning eller så, om ni inte tvunget vill. Men något i stil med...

Xxx:s produktplaceringar:
Nintendo Wii
Icas lättkvarg
Mozilla Firefox

Osv... yada-yada som DU tycker är värd att göra världen uppmärksam på!

Commence, if you please!


   
Citera
Ämnesstartare

Tobbish produktplaceringar:
iMac 2011
iPhone 4S
World of Warcraft (+expansioner)
Minecraft
Counter-Strike: Global Offensive
NHL 13
Marabou Non-stop
Marabou Mjölchoklad
Marabou Apelsinkrokant
Fazer Kina Snacks
Fazer Blå Mjölkchoklad
Red Bull
Sherlock (BBC-serien)
CS-manager
Spotify
Playstation 3


   
SvaraCitera
Åtta

Åttas produktrekommendationer:
Riskokare - Det är inte exakt en sådan här jag har, men en liknande. Riset blir alltid helt perfekt, svinenkelt att diska, inget pill. Bara i med vatten, salt och ris (eventuellt med buljong), på med locket och 20 minuter senare har du perfekt ris

​Vattenfontän till katt - Din katt kommer att dricka dubbelt så mycket vatten om det kommer från en rörlig källa. Kropotkin drack nästan aldrig ur sin skål, men nu när han har en vattenfontän ser man honom stå där och sörpla lite då och då. Den låter inte speciellt mycket (definitivt mindre än kylskåpet som står intill).

Google+ - Om du saknar intressen är inte Google+ för dig. Men om du har någon passion som du är intresserad av att läsa om, prata med likasinnade och dela med dig av intressant material så kan Google+ vara ett lyft. Mindre "Det här är vad jag ätit idag" än Instagram, mindre "Här är ett skämt jag snott från en kändis" än Twitter, och mindre "Här är ett får från din mamma" än Facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

"Här är ett får från din mamma" än Facebook

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Icas lättkvarg

Med Fun Light jordgubb!! [blush]


   
SvaraCitera