Aviseringar
Rensa alla

Professionell svensk massage


Ämnesstartare

Nu ska jag testa massage, har ju fått massage förut men inte en helkroppsmassage av en professionell massör/massörska, men velat testa detta länge.
Man får endast ha trosor på sig och det är vanlig svensk klassisk sådan (ingen sjukgymnast eller kristalltant) så ingen kommer att hoppa runt på min rygg.
Har hört att det ofta känns lite obehagligt och utlämnande första gången, så hur kan man förbereda sig för detta?
Jag känner redan massören så det är ingen främling.

Vill nu höra era massageerfarenheter från professionella massagesesioner.

Gogogogogog

Image


   
Citera
Ämnesstartare

isola:

så hur kan man förbereda sig för detta?

isola:

Jag känner redan massören så det är ingen främling.

Men då är det ju ingen fara.
Och är det ett proffs så börjar de ju lugnt och bara klappar kroppen så att man blir bekväm. Drar ju inte på och kör djupmassage insida lår direkt.

Om allt sköts som det ska så behöver du inte tänka någonting utan det där fixar massören. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om allt sköts som det ska så behöver du inte tänka någonting utan det där fixar massören. [smile]

Jomen tänker hur jag ska känna. Fast det kommer nog att gå bra.

massgrav:

Förstår att du måste betala för att någon skall ta på dig.

[sad] överpris också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spänn mage och lår för att locka hans händer dit. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrukt:

Spänn mage och lår för att locka hans händer dit. [blush]

Det är ingen man, men det var ju ett bra tips kanske. Om jag vill ha en happy ending för pengarna. [blush]


   
SvaraCitera

hahahaha åh.
SKulle också behöva tror jag, men känner redan nu hur min kropp skulle bli som ett russin ifall nån klämde tag i mina ömma muskler


   
SvaraCitera

Massage med ormar.[chocked]


   
SvaraCitera

Har ingen sådan erfarenhet.
Däremot blev jag masserad av min huskompis i förrgår. Han har aldrig masserat något förut och aldrig fått massage heller så han visste inte alls vad han skulle göra. Han mosade in sina fingrar i min hud och typ drog runt. Det var inte alls skönt. Jag kände mig som en deg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart äre dags. Är lite nervös.


   
SvaraCitera