Aviseringar
Rensa alla

Profilbild och namn?


Skåneärbäst:
för skåne är just bäst

Men det är just där du har fel! 


   
SvaraCitera

Asstriid:

Men det är just där du har fel! 

nej då vi har varmast i sverige vi har finaste stränderna i sverige och vi har en underbar dialekt


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

nej då vi har varmast i sverige vi har finaste stränderna i sverige och vi har en underbar dialekt

Ja fast ni har de fulaste städerna. Nä juste de är ju uppbrända Cool


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

nej då vi har varmast i sverige

Pfft, som om det vore något positivt


   
SvaraCitera

För det är jag själv, Första bokstaven är det om mitt namn börjar.


   
SvaraCitera
theooz

lurifax69:
För det är jag själv, Första bokstaven är det om mitt namn börjar.

var orolig att du tog det från lurifaxflux 


   
SvaraCitera
Haien

theooz:
både namnet och bilden är från ett album som är speciellt för mig

Ett av Theooz album?


   
SvaraCitera
Haien

Ville hitta ett bättre namn än applekakanshaj2 och haien är ju lite unikt och ser snyggt ut.


   
SvaraCitera
theooz

Haien:

Ett av Theooz album?

....


   
SvaraCitera

Cause it’s me,, googlade regissörer o hittade den. Fanns den här ocksåMycket gladFC813DD7-E112-43EA-928C-66CFCAB9DA47.jpe


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Svaret finns i tråden "Finns det något speciell tanke bakom ditt användarnamn" långt svar om skulle skriva de igen.

Haft många avatarer. Galen


   
SvaraCitera

Profilnamnet beskriver mig själv... profilbilden beskriver just vad jag förhoppningsvis är på nätet - anonym.  Cool


   
SvaraCitera

för mitt namn är ett nickname jag har haft sen 4:an och profilbilden är Godzilla som jag ritade på Chrome målarduk..


   
SvaraCitera

Asstriid:
För jag är besatt av namnet "Astrid" och jag gillar kvinnor så jag tog en bild på en snygg kvinna Party

Äntligen behöver inga mer fråga om du är kvinna eller man Rodnar 


   
SvaraCitera

Sopptuna:
Jag gillar Tohru. Valde ett namn som inte har någon koppling till mitt riktiga namn och felstavning är väl kul I guess. 

Jag gillar med det namnet. Legender från övärlden, tohru Söt attans, blandar ihop med fruits basket tohru honda och tenar.


   
SvaraCitera