Aviseringar
Rensa alla

Program


Ämnesstartare

Nästa vecka börjar jag skolan 
o är lite osäker på vilken program ska jag gå 
vilket program gick ni 
o vilken e bäst ?


   
Citera
Ämnesstartare

Välj d du e bäst på blir lättast så


   
SvaraCitera

Om det är gymnasieprogram du syftar på så är det bästa programmet för dig det som du gillar och tror skulle fungera för dig. Du kan fundera på vilka ämnen i skolan du tycker är roligast, och om det är något du vill lära dig mer om.


   
SvaraCitera
Berit

Gick transport. Jobb direkt efter skolan som dessutom betalar bra. gick bara halvtid sista året pga var klar med alla ämnen. Går att välja högskoleförberedande ämnen om man vill plugga vidare till nått annat men då måste man kanske gå komvux för att läsa upp nån kurs man saknar. Men det kan du behöva göra oavsett utbildning.
Tycker det är jättebra om man gillar att köra, du behöver inte kunna meka, eller inte vet vad du vill göra i framtiden tex om du ska plugga så kan du köra vid sidan om för att öka studentkassan liteGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tatuering/estwt


   
SvaraCitera

Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The boy 16:
Nästa vecka börjar jag skolan 
o är lite osäker på vilken program ska jag gå 
vilket program gick ni 
o vilken e bäst ?

För sent attending välja dating nu...


   
SvaraCitera

media är naajs


   
SvaraCitera
PL13
 PL13

Rekommenderar att gå typ natur eller samhälle om du är osäker för då kan du ju göra vad som helst sen. Självklart är det ju lite mer plugg men det är inte så illa som man tror.


   
SvaraCitera

PL13:
Rekommenderar att gå typ natur eller samhälle om du är osäker för då kan du ju göra vad som helst sen. Självklart är det ju lite mer plugg men det är inte så illa som man tror.

media är najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teknik är kul om man gillar matte som jag!


   
SvaraCitera
spket

Älskar ekonomi! Min typ av människor exakt! 😀 Ser är jag extremt intresserad av privatekonomi och privarjuridik 😉 


   
SvaraCitera